Просування інтернет-магазину косметичних засобів та бьюті товарів. Запуск першої Google Ads кампанії з бюджетом 15 000 грн. Вихід на окупність на п’ятому тижні.
До нас звернувся інтернет-магазин який раніше не користувався інструментом Google Ads. Задача – перевірити ціну ліда в Google Ads та вийти на окупність рекламної кампанії.
Роботу діджитал агенції можна розбити на декілька етапів:
- Встановлення відстеження Ecommerce Google Analytics 4.
Для того, щоб прозоро бачити ефективність будь-якої рекламної кампанії – необхідно мати можливість її вимірювати.
Для інтернет-магазина у 90% випадків найкраще рішення – це встановлення розширеної електронної торгівлі в Google Analytics 4, яка дозволяє підрахувати – скільки доходу приносить кожний рекламний канал який використовує бізнес.
Написання технічного завдання, встановлення коду, налаштування та перевірка роботи займає зазвичай приблизно 2-3 тижні.
За цей час спеціалістом були підготовлені план робіт та рекламні кампанії, які з досвіду дають найкращий результат в цій галузі.
Ми рекомендуємо не починати рекламні кампанії, поки у вас не буде встановлена Ecommerce Google Analytics 4. Тому що без цієї аналітики ваш підрядник не зможе відповісти на питання, а чи окуповується ваша рекламна кампанія.
- Запуск перших кампаній та збір даних перші результати.
З самого початку ми побудували план запуску інструментів для інтернет-магазину:
- Це інструменти Google Shopping.
- Це інструменти Performance Max кампанії.
Для запуску Google Shopping спочатку необхідно налаштувати фід в Google Merchant Center, що ми успішно і зробили. Після цього кампанії були запущені і протягом перших трьох тижнів ми збирали дані для подальшої оптимізації рекламних кампаній.
Клієнт був попереджений про те, що в першому місяці роботи наша задача – оцінити ціну ліда та клієнта і наші рекламні кампанії в перший місяць можуть бути збиткові, але після оптимізації рекламна кампанія вийде в плюс по доходу та прибутку.
Так і виявилося. Після перших трьох тижнів роботи рекламна кампанія вийшла в нуль. Для клієнта і це непоганий результат, тому що з кожним тижнем ціна ліда знижувалася.
*не забувайте рахувати витрати з НДС, тому що часто про ці витрати агенції та фрилансери забувають, а вони є. Але їх легко загубити, тому що вони списуються під час поповнення облікового запису та вони не відображаються у витратах в розрізі рекламних кампаній.
- Вихід на окупність.
Як вище ми писали – перші три тижні були витрачені на збір даних, який потрібен для оптимізації. Ми скористалися цими даними, також наші витрати дозволили нам отримати безплатний купон від Google на суму 10 000 грн – це доступно для всіх нових клієнтів Google.
Після внесення змін в рекламні кампанії, ціна ліда знизилася нижче 300 гривень і кампанії вийшли на окупність.
“Прибуток” та дохід можуть здаватися не великими, але треба звернути увагу що денні витрати на Google Ads рекламу становлять всього 360 грн. Тому при збільшенні витрати до 1000 грн, ми отримаємо в 3 рази кращий результат – але це вже наступний етап роботи.
Якщо вам потрібна якісна та прозора робота в Google Ads рекламі – агенція “Spilno Agency” готова надати такі послуги.