Задача: автосервіс з яким ми вже успішно працюємо і маємо кейс по заявкам на ремонт авто поставив задачу запустити таргетовану рекламу продажу шин в Facebook та Instagram в березні, під час сезону заміни шин.
Результати роботи таргетованої реклами:
Кількість лідів:
- Перший місяць роботи – 72 ліда.
- Другий місяць роботи – 90 лідів.
Клієнт задоволений – працюємо далі. Так як, перший місяць співпав з сезоном заміни шин, то і ціна ліда була нижче, приблизно 60 грн. за заявку. Коли сезоний попит впав, то ціна заявки збільшилася до 100 грн за заявку.
Ринок набагато більший, ніж клієнт може обробити заявок, тому кількість конверсій можна збільшити в 3-5 разів, якщо збільшити бюджети. Також з відсутністю сезона ціна за лід буде збільшуватися до початку осіннього сезону, що є нормальною ситуацією.
Якщо ви маєсе схожий бізнес по продажу шин і хочете отримувати такий же результат з таргетованої реклами, оставляйте заявку на нашому сайті агенції з діджитал маркетингу – https://spilnoagency.com.ua/ або просто заповніть форму нижче.