У нас вже був кейс з просуванням агенції з перекладів, але це був про регіон Кіпр. Сьогодні у нас буде успішний (по словам клієнта) кейс по регіону Україна.
Після першої зустрічі з клієнтом, ми сформували ціль рекламної кампанії, а саме отримувати за допомогою інструменту Google Ads на перший місяць 100-130 звернень. При цьому ціна ліда повинна бути не більше 450 грн за звернення.
Цілі:
- Ціна звернень не більше 450 грн.
- Кількість лідів за місяць – 100-130 лідів.
Після встановлення цілі, перше що ми почали робити – це підготовка сайту до відслідковування цілей. Якщо цілі встановлені, але відслідковувати їх ми не можемо, то і управляти рекламною кампанією успішно ми не зможемо, тому що не будемо “бачити” які кампанії приносять нам потенційних клієнтів, а які ні.
Як сервісним кампаніям відстежувати успішність рекламних кампаній, ми нещодавно ділилися в окремій статті.
Наступним кроком, що ми зробили це розробили стратегію просування, також описали дії які стосуються вже наявних рекламних кампаній.
Через тиждень з початку роботи ми вже зібрали достатньо статистики щоб чітко розуміти які кампанії окуповуються у клієнта, які треба оптимізувати, а які треба зовсім вимкнути.
Спланували зміни кампаній з ціллю підняття показника якості у всіх компаній вище 90%. Запустили в тест Perfomans Max кампанії та почистили вже існуючі.
В процесі роботи, також ми виявили відсоток неякісних звернень (приблизно 18%) що також збільшило точність вимірювання ціни звернення з Google Analytics.
Перелік змін за перший місяць роботи:
- Налаштували правильне відстеження конверсії відправки форми.
- Перегрупували старі та неефективні кампанії в нові з новими цілями та стратегіями призначення ставок.
- Створили та запустили локальні кампанії.
- Створили на запустили DSA кампанію.
- Зібрали нові ключів слова та зробили нові групи оголошень.
- Проаналізували ключові слова та вимкнули неефективні та дорогі.
- Протестували різні аудиторії та пошукові теми в локал кампанії.
- Переписали всі оголошення на якість “Відмінно”.
- Перегрупували розширення на рівні кампаній.
- Протестували графічні зображення в пошукових кампаніях.
Результати після місяця роботи (в основному оптимізації):
- Кількість лідів – 157.
- Ціна ліда 260 грн.
Кампанія тепер готові до масштабування. По нашій оцінці по Україні можна збільшити кількість лідів для бюро перекладів ще в 2-3 рази, при цьому ціна ліда буде потрохи зростати.
P.S. Якщо вам також цікаво отримати аналогічний результат, оставляйте заявку на сайті агенції з діджитал маркетингу https://spilnoagency.com.ua/ , окрім просування в Google Ads, компанія також займається SEO просуванням, таргетованою рекламою та рекламою в інстаграм та фейсбук.
[fcb id=’1′ align=’center’][/fcb]