Задачі бізнеса
Бізнес прийшов до нас, розірвавши роботу з минулим підрядником. Проблема – незадоволений результатами рекламних кампаній. Ліди є, але конверсія в клієнта та зароблені гроші не окуповують рекламну кампанію.
Основні направлення бізнесу: міжнародні перевезення та негабаритні перевезення.
Результати з минулим підрядником:
Що зробили для досягнення результату
- Дослідили минулі дані:
- Почали рахувати прозоро рахувати ціну ліда та клієнта. Таблиця ефективності (зображена вище) не була створена і тільки почавши роботу з агенцією маркетингу Spilno клієнт клієнт отримав прозорий результат по роботі минулої агенції.
- Ми перевірили роботу всіх цілей – чи все правильно налаштовано. Це дуже важливо. Без правильної роботи Google Analytics та без відстеження конверсій – запуск рекламної кампанії немає ніякого сенсу.
- Перевірили роботу налаштувань кол-трекінгу.
- Почали рахувати результат не тільки на рівні лідів, но і на рівні клієнтів та доходу. В таблиці цю інформацію не відображаємо.
- Внесли зміни в обліковий запис Google Ads:
- Перевірили імпорт конверсій в Google Ads.
- Дослідили минулу рекламну кампанію щоб зрозуміти що працювало добре, що не працювало взагалі і що можна переробити.
- Переробили структуру облікового запису так, щоб кожна послуга, яку надає клієнт була в окремі кампанії.
- Створили пошукові рекламні кампанії та Performance Max кампанії.
- Тестували нову стратегію.
Після запуску нових кампаній результат був відносно швидким. Вже через тиждень ми отримали в 2 рази більше звернень ніж в минулому місяці.
Ми побачили що дуже дешеві ліди приносить Performance Max кампанії, тому швидко перерозподілили бюджети саме на ці кампані. Через тиждень кількість дзвінків знизилася, тому ми зробили висновок що більше якісних дзвінків все таки давали пошукові каманії і повернули все як налаштували спочатку. Дзвінки повернулися.
Нам залишилося тільки покращувати показники якості, знижувати ціну перехода та оптимізувати рекламні кампанії.
Результати
Ціна звернення зменшилася майже в 2 рази з 443 грн до 230 гривні. Бізнес отримав в 2 рази більше звернень за однаковий період та “прибуток” від рекламної кампанії повністю окупив витрати.
Працюємо далі.