Задачі бізнесу

Бізнес прийшов до нас, розірвавши роботу з минулим підрядником. Проблема – незадоволений результатами рекламних кампаній. Ліди є, але конверсія в клієнта та зароблені гроші не окуповують рекламну кампанію. 

Основні направлення бізнесу: міжнародні перевезення та негабаритні перевезення. 

Результати з минулим підрядником: 

  • Ціна ліда: 443 грн включаючи ПДВ.
  • Загальна кількість лідів за останній місяць: 50 лідів.

Що зробили для досягнення результату 

  1. Дослідили минулі дані: 
    1. Почали рахувати прозоро рахувати ціну ліда та клієнта. Таблиця ефективності (зображена вище) не була створена і тільки почавши роботу з агенцією маркетингу Spilno клієнт клієнт отримав прозорий результат по роботі минулої агенції. 
    2. Ми перевірили роботу всіх цілей – чи все правильно налаштовано. Це дуже важливо. Без правильної роботи Google Analytics та без відстеження конверсій – запуск рекламної кампанії немає ніякого сенсу.
    3. Перевірили роботу налаштувань кол-трекінгу. 
    4. Почали рахувати результат не тільки на рівні лідів, но і на рівні клієнтів та доходу. В таблиці цю інформацію не відображаємо. 
  1. Внесли зміни в обліковий запис Google Ads:
    1. Перевірили імпорт конверсій в Google Ads
    2. Дослідили минулу рекламну кампанію щоб зрозуміти що працювало добре, що не працювало взагалі і що можна переробити. 
    3. Переробили структуру облікового запису так, щоб кожна послуга, яку надає клієнт була в окремі кампанії.
    4. Створили пошукові рекламні кампанії та Performance Max кампанії. 
  1. Тестували нову стратегію для міжнародних вантажних перевезень та для негабаритних перевезень.

Після запуску нових кампаній результат був відносно швидким. Вже через тиждень ми отримали в 2 рази більше звернень ніж в минулому місяці.  

Ми побачили що дуже дешеві ліди приносить Performance Max кампанії, тому швидко перерозподілили бюджети саме на ці кампані. Через тиждень кількість дзвінків знизилася, тому ми зробили висновок що більше якісних дзвінків все таки давали пошукові каманії і повернули все як налаштували спочатку. Дзвінки повернулися. 

Нам залишилося тільки покращувати показники якості, знижувати ціну перехода та оптимізувати рекламні кампанії. 

Результати за січень:

Ціна звернення зменшилася майже в 2 рази з 443 грн до 230 гривні. Бізнес отримав в 2 рази більше звернень за однаковий період та “прибуток” від рекламної кампанії повністю окупив витрати. 

Працюємо далі. 

Оновлення на 2 квітня 2025 року.

Результати:

Серпень:

  • Ціна ліда: 230 грн з ПДВ.
  • Кількість лідів: 103

Вересень:

  • Ціна ліда: 294 грн з ПДВ.
  • Кількість лідів: 85

Жовтень:

  • Ціна ліда: 320 грн з ПДВ.
  • Кількість лідів: 105

Листопад:

  • Ціна ліда: 226 грн з ПДВ.
  • Кількість лідів: 152

Грудень (за 12 днів):

  • Ціна ліда: 257 грн з ПДВ.
  • Кількість лідів: 43

В грудні був заблокований обліковий запис, тому ми пропрацювали всього 12 днів. Розблокування зайняло у нас рівно 1 місяць.

Січень (з 12 січня):

  • Ціна ліда: 254 грн з ПДВ.
  • Кількість лідів: 63

Лютий:

  • Ціна ліда: 279 грн з ПДВ.
  • Кількість лідів: 91

Що таке лід? Це телефоний дзвінок та відправлена форма з сайту.

Цікаво отримати такий же результат? Відправляйте заявку на консультацію.


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Головна » Просування вантажних та негабаритних перевезень в Google Ads