Сервіс Google My Business (нова назва Google Business Profile) використовується дуже часто маркетологами чи спеціалістами з реклами. В процесі роботи ми визначили що дуже багато користувачів стикаються з проблемами надання доступу до цього сервісу. В інтернеті є інструкції як відкривати доступ до сервісу, але вони зазвичай не точні чи вже не актуальні (з часом інтерфейс змінюється і інструкція не відповідає дійсності).
Інструкція написана діджитал агенцією Spilno, для спрощення роботи з клієнтами та швидкому наданю доступів агенції для аудита облікових записів. Залишити заявку на аудит облікового запису Facebook чи Instagram ви можете на сайті діджитал агенції.
Інструкція як надати доступи до сервісу Google My Business (Google Business Profile)
1. Увійдіть в акаунт https://www.google.com/business/
2. Перейдіть до профілю компанії.
3. Настисніть “Меню” Налаштування профілю акаунту Користувачі та доступ.
4. Натисніть на кнопку “Додати” та введіть ім’я або адресу електронної пошти та виберіть рівень доступу “Власник” або “Адміністратор”.
4.1 Введить адерсу на яку плануєте відкрити доступ.
5. Нажміть кнопку “Запросити”.
Це все – доступ до профілю Google My Business наданий.