SEO агенції та спеціалісти часто просять надати доступ до Google Search Console. Цей інструмент потрібен для аналізу SEO стану сайту та для відстеження стану сайти з точки зору пошукової системи Google. Надати доступ до цього сервісу зазавичаай достатньо просто, але інколи, користувачі стикаються зі складностями, особливо якщо вони ніколи не користувалися цим сервісом.

Як надати доступ агенції чи фрілансеру до Google Search Console

  1. Увійдіть в сервіс Google Search Console. Це можна зробити за посиланням – https://search.google.com/
  2. Перейдіть в розділ “Налаштування”.

3. Перейдіть в розділ “Користувачі та дозволи”.

4. Веедіть email користувача якому хочете надати доступ та вкажіть рівень доступів.

4.1. На даний момент існує 3 види доступів:

  • Власник.
  • Повний.
  • Обмежений.

Власник має повний контроль над ресурсом в Search Console. Він може додавати та видаляти користувачів, налаштовувати ресурс, переглядати всю інформацію і використовувати різні інструменти.

Повний і обмежений. Користувач з повним доступом може переглядати всі дані і виконувати дії, в той час як користувач з обмеженим доступом може бачити частину статистики. Пов’язані користувачі і акаунти отримують обмежений доступ до даних і можуть виконувати завдання від імені власника сайту, але не можуть безпосередньо переглядати дані у Search Console.