Якщо ви запустили рекламну кампанію для залучення потенційних клієнтів, то важливо чітко розуміти – чи приносить ця рекламна кампанія вам клієнтів?

Навіщо відстежувати ефективність рекламної кампанії

В незалежності від того, який канал ви залучення клієнтів ви використовуєте, перше що треба зробити, це чітко відповісти собі на питання: 

Скільки реклама приводить вам потенційних клієнтів (далі лідів)?

Не знаєте – то це вже проблема. 

У випадку якщо ви працюєте з підрядником і вам не звітує про кількість лідів з вашої реклами, то ми не рекомендуємо працювати з таким підрядником. Бізнес завжди повинен чітко розуміти – скільки коштує залучення потенційного клієнта з реклами.

Чим це може загрожувати 

Коли ваша реклама збиткова – при збільшені бюджету ви збільшите збитковість рекламної кампанії й витратите більше грошей. 

Які показники можна та необхідно відстежувати 

У випадку сервісного бізнесу, наприклад: автосервіс, сто, шиномонтаж, бьюті-салон, бюро перекладів або інший схожий бізнес, то зазвичай є необхідність у відстежуванні всіх форм на сайті та телефонних дзвінків.  

Якщо у вас заказують тільки через форму на сайті, то відстежування форм буде достатньо. 

У випадку великої кількості замовлень через телефон (15% і більше), рекомендуємо також ставити сервісі кол-трекінгу, які будуть чітко визначати з якого рекламного каналу до вас прийшов лід (потенційний клієнт). 

Як може виглядати звіт по рекламі

Наприклад: 

В даній таблиці відображена найважливіша інформація – ціна одного ліда (потенційного клієнта). 

Таким чином надалі ви можете чітко розуміти який потрібен бюджет для отримання 10, 30, 100 запитів від потенційних клієнтів. 

Коротко підсумувати, то сервісному бізнесу треба відстежувати як мінімум 2 показники: 

  • кількість лідів;
  • ціна одного ліда.

Без відстежування цих показників не можна починати рекламну кампанію для сервісного бізнесу.   

Внутрішні показники рекламних кампаній

Чи треба відстежувати внутрішні показники рекламних кампаній, такі як: ціна переходу, ціна за 1000 показів, максимальна ставка, пошукові запити, тощо.  

Внутрішні показники рекламних кампаній потрібні тільки спеціалісту для налаштування реклами тому впливати бізнесу на них не рекомендується. 

Чому так? Тому що немає значення скільки коштує клік по рекламі, якщо ціна за потенційного клієнта повністю влаштовує і вигідна власнику бізнесу. Зменшуючи ставку (щоб зменшити ціну кліка) може призвести до зменшення кількості потенційних клієнтів. 

Ці налаштування необхідно змінювати тільки спеціалісту який добре розуміється на алгоритмах роботи інструментів.   

Висновок: 

Важливо перед запуском рекламної кампанії Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, чи будь-якого іншого каналу, налаштувати відстежування як мінімум 2 показників рекламних кампаній:

  • кількість лідів;
  • ціна одного ліда.

Якщо не налаштувати ці показники, то ви не зможете зрозуміти – чи вигідна вам рекламна кампанія.

Внутрішні показники рекламних кампаній важливі для спеціалістів які обслуговують рекламну кампанію, але опиратися тільки на ці показники не варто, через те, що вони не відображають ефективність рекламної кампанії.

P.S. Якщо у вас ще залишилися питання по відстеженню, чи ви не впевнені в своєму підряднику, наша агенція Спільно може проконсультувати вас та налаштувати звітність ваших рекламних кампаній. Оставляйте заявку на сайті https://spilnoagency.com.ua/


Головна » Як сервісному бізнесу відстежувати якість рекламної кампанії в Google Ads, Facebook Ads чи Instagram Ads (які KPI ставити та відстежувати)