Інструкція написана діджитал агенцією Spilno, для спрощення роботи з клієнтами та швидкому наданю доступів для аудита облікових записів. Залишити заявку на аудит облікового запису Facebook чи Instagram ви можете на сайті діджитал агенції.
1. Рівні доступів
У рекламному кабінеті Facebook існує 3 рівні доступу, які в системі називаються “ролями”:
Адміністратор. Спочатку це той, хто створив обліковий запис. Володіє всіма правами і доступами. Ви можете призначити іншу людину адміністратором, однак робити це не рекомендується (тільки якщо ви не передаєте рекламний кабінет іншій людині повністю).
Рекламодавець. У його розпорядженні повноцінний функціонал по запуску та налаштування кампаній. Але, на відміну від адміністратора, він не має доступу до способів оплати і до додавання нових людей.
Аналітик. Найскромніший доступ: фахівець може переглядати звіти, але не має можливості вносити якісь зміни.
Необхідний рівень доступу для ведення рекламного аккаунту – адміністратор.
1.1. Як надати доступ до рекламного кабінету через Facebook Business Manager
Якщо потрібна людина не додана в друзі, то відправте йому запит на додавання в друзі з особистого профілю FB (бажано повідомити його про це додатково, деякі користувачі підозріло ставляться до додає в друзі профілів і ігнорують їх).
Після того, як ви отримали повідомлення про прийняття заявки, зайдіть в бізнес-менеджер Facebook. Система знаходиться в стані перманентного оновлення, тому інтерфейси у різних користувачів можуть відрізнятися.
Вам необхідно знайти кнопку «Налаштування» (Настройки сторінки, Налаштування компанії).
В меню, шукайте вкладку «Користувачі» — «Люди» (або «Ролі на сторінці”).
Потім натисніть «Додати».
І почніть вводити дані для наділення користувача певним рівнем доступу до рекламного аккаунту в Facebook.
У бізнес-сторінці для додавання людини в систему потрібно ввести його електронну пошту. Вкажіть роль, яку він буде виконувати, і виберіть, до якої рекламної кампанії ви даєте йому доступ. Користувач отримає на електронну пошту ваше запрошення, і зможе додатися в рекламний кабінет.
Крім людей, в акаунт можна додавати інші рекламні кабінети. Це зручно, якщо ви даєте доступ не окремій людині, а компанії-партнеру або аутсорсингових агентству.
Доступ іншому рекламному кабінету надається на вкладці «Партнери». Визначте роль партнера і введіть у відповідне поле ID потрібного кабінету.
Доступ буде надано, якщо Ви зберегли.
2.1. Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Ads
Зайти в рекламний аккаунт Facebook можна або за прямим посиланням, або через меню зліва в особистому профілі, або через бізнес-менеджер.
Далі необхідно знайти кнопку «Налаштування». У вікні — «Налаштування рекламного аккаунта» — є меню «Ролі для рекламного аккаунта» з можливістю додати людей.
Натисніть «Додати людей», і введіть прізвище та ім’я потрібну людину в рядку. Вкажіть його роль в акаунті і підтвердіть дію. Після цього у доданого фахівця буде обраний вами рівень доступу.
На цьому все. Ви успішно надали доступ до свого аккаунту Meta Ads!
P.S. Якщо у вас є питання по залученню користувачів на свій сайт за допомогою фейсбук реклами або інстаграм реклами, агенція діджитал маркетингу “Спільно”, готова вам допомогти з цим.