Інструкція написана діджитал агенцією Spilno, для спрощення роботи з клієнтами та швидкому наданю доступів для аудита облікових записів. Залишити заявку на аудит облікового запису Facebook чи Instagram ви можете на сайті діджитал агенції.

1. Рівні доступів

У рекламному кабінеті Facebook існує 3 рівні доступу, які в системі називаються “ролями”:

Адміністратор. Спочатку це той, хто створив обліковий запис. Володіє всіма правами і доступами. Ви можете призначити іншу людину адміністратором, однак робити це не рекомендується (тільки якщо ви не передаєте рекламний кабінет іншій людині повністю).

Рекламодавець. У його розпорядженні повноцінний функціонал по запуску та налаштування кампаній. Але, на відміну від адміністратора, він не має доступу до способів оплати і до додавання нових людей.

Аналітик. Найскромніший доступ: фахівець може переглядати звіти, але не має можливості вносити якісь зміни.

Необхідний рівень доступу для ведення рекламного аккаунту – адміністратор.

Безоплатний аудит Facebook Ads від агенції Spilno Agency
Безоплатний аудит Facebook Ads від агенції Spilno Agency

1.1. Як надати доступ до рекламного кабінету через Facebook Business Manager

Якщо потрібна людина не додана в друзі, то відправте йому запит на додавання в друзі з особистого профілю FB (бажано повідомити його про це додатково, деякі користувачі підозріло ставляться до додає в друзі профілів і ігнорують їх).

Після того, як ви отримали повідомлення про прийняття заявки, зайдіть в бізнес-менеджер Facebook. Система знаходиться в стані перманентного оновлення, тому інтерфейси у різних користувачів можуть відрізнятися.

Вам необхідно знайти кнопку «Налаштування» (Настройки сторінки, Налаштування компанії).

В меню, шукайте вкладку «Користувачі» — «Люди» (або «Ролі на сторінці”).

Потім натисніть «Додати».

І почніть вводити дані для наділення користувача певним рівнем доступу до рекламного аккаунту в Facebook.

У бізнес-сторінці для додавання людини в систему потрібно ввести його електронну пошту. Вкажіть роль, яку він буде виконувати, і виберіть, до якої рекламної кампанії ви даєте йому доступ. Користувач отримає на електронну пошту ваше запрошення, і зможе додатися в рекламний кабінет.

Крім людей, в акаунт можна додавати інші рекламні кабінети. Це зручно, якщо ви даєте доступ не окремій людині, а компанії-партнеру або аутсорсингових агентству.

Доступ іншому рекламному кабінету надається на вкладці «Партнери». Визначте роль партнера і введіть у відповідне поле ID потрібного кабінету.

Доступ буде надано, якщо Ви зберегли.

2.1. Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Ads

Зайти в рекламний аккаунт Facebook можна або за прямим посиланням, або через меню зліва в особистому профілі, або через бізнес-менеджер.

Далі необхідно знайти кнопку «Налаштування». У вікні — «Налаштування рекламного аккаунта» — є меню «Ролі для рекламного аккаунта» з можливістю додати людей. 

Натисніть «Додати людей», і введіть прізвище та ім’я потрібну людину в рядку. Вкажіть його роль в акаунті і підтвердіть дію. Після цього у доданого фахівця буде обраний вами рівень доступу.

На цьому все.  Ви успішно надали доступ до свого аккаунту Meta Ads!

P.S. Якщо у вас є питання по залученню користувачів на свій сайт за допомогою фейсбук реклами або інстаграм реклами, агенція діджитал маркетингу “Спільно”, готова вам допомогти з цим.



Головна » Як надати доступ до рекламного кабінету Facebook (Meta Ads) – інструкція