Інструкція написана діджитал агенцією Spilno, для спрощення роботи з клієнтами та швидкому наданю доступів для аудита облікових записів. Залишити заявку на аудит облікового запису Facebook чи Instagram ви можете на сайті діджитал агенції.

1. Рівні доступів

У рекламному кабінеті Facebook існує 3 рівні доступу, які в системі називаються “ролями”:

Адміністратор. Спочатку це той, хто створив обліковий запис. Володіє всіма правами і доступами. Ви можете призначити іншу людину адміністратором, однак робити це не рекомендується (тільки якщо ви не передаєте рекламний кабінет іншій людині повністю).

Рекламодавець. У його розпорядженні повноцінний функціонал по запуску та налаштування кампаній. Але, на відміну від адміністратора, він не має доступу до способів оплати і до додавання нових людей.

Аналітик. Найскромніший доступ: фахівець може переглядати звіти, але не має можливості вносити якісь зміни.

Необхідний рівень доступу для ведення рекламного аккаунту – адміністратор.

1.1. Як надати доступ до рекламного кабінету через Facebook Business Manager

Якщо потрібна людина не додана в друзі, то відправте йому запит на додавання в друзі з особистого профілю FB (бажано повідомити його про це додатково, деякі користувачі підозріло ставляться до додає в друзі профілів і ігнорують їх).

Після того, як ви отримали повідомлення про прийняття заявки, зайдіть в бізнес-менеджер Facebook. Система знаходиться в стані перманентного оновлення, тому інтерфейси у різних користувачів можуть відрізнятися.

Вам необхідно знайти кнопку «Налаштування» (Настройки сторінки, Налаштування компанії).

В меню, шукайте вкладку «Користувачі» — «Люди» (або «Ролі на сторінці”).

Потім натисніть «Додати».

І почніть вводити дані для наділення користувача певним рівнем доступу до рекламного аккаунту в Facebook.

У бізнес-сторінці для додавання людини в систему потрібно ввести його електронну пошту. Вкажіть роль, яку він буде виконувати, і виберіть, до якої рекламної кампанії ви даєте йому доступ. Користувач отримає на електронну пошту ваше запрошення, і зможе додатися в рекламний кабінет.

Крім людей, в акаунт можна додавати інші рекламні кабінети. Це зручно, якщо ви даєте доступ не окремій людині, а компанії-партнеру або аутсорсингових агентству.

Доступ іншому рекламному кабінету надається на вкладці «Партнери». Визначте роль партнера і введіть у відповідне поле ID потрібного кабінету.

Доступ буде надано, якщо Ви зберегли.

2.1. Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Ads

Зайти в рекламний аккаунт Facebook можна або за прямим посиланням, або через меню зліва в особистому профілі, або через бізнес-менеджер.

Далі необхідно знайти кнопку «Налаштування». У вікні — «Налаштування рекламного аккаунта» — є меню «Ролі для рекламного аккаунта» з можливістю додати людей. 

Натисніть «Додати людей», і введіть прізвище та ім’я потрібну людину в рядку. Вкажіть його роль в акаунті і підтвердіть дію. Після цього у доданого фахівця буде обраний вами рівень доступу.

На цьому все.  Ви успішно надали доступ до свого аккаунту Meta Ads!

P.S. Якщо у вас є питання по залученню користувачів на свій сайт за допомогою фейсбук реклами або інстаграм реклами, агенція діджитал маркетингу “Спільно”, готова вам допомогти з цим.



Головна » Як надати доступ до рекламного кабінету Facebook (Meta Ads) – інструкція