Сервіс Google My Business (нова назва Google Business Profile) використовується дуже часто маркетологами чи спеціалістами з реклами. В процесі роботи ми визначили що дуже багато користувачів стикаються з проблемами надання доступу до цього сервісу. В інтернеті є інструкції як відкривати доступ до сервісу, але вони зазвичай не точні чи вже не актуальні (з часом інтерфейс змінюється і інструкція не відповідає дійсності).

Інструкція написана діджитал агенцією Spilno, для спрощення роботи з клієнтами та швидкому наданю доступів агенції для аудита облікових записів. Залишити заявку на аудит облікового запису Facebook чи Instagram ви можете на сайті діджитал агенції.

Якщо вам потрібна допомога в створені облікового запису в сервісі гугл май бізнес профайл або в оптимізації профілю, залишайте коментар під цим посто, або залишайте заявку на сайті нашої діджитал агенції https://spilnoagency.com.ua/

Що таке Google My Business?

Інструкція як надати доступи до Google My Business (Google Business Profile)

  • Увійдіть в акаунт в обліковий запит Google My Business Profile https://business.google.com
  • Перейдіть до профілю компанії.
Як увійти в профіль Google My Business
  • Настисніть “Меню” Меню затем Налаштування профілю акаунту затем Користувачі та доступ. 
Як в Google My Business перейти в розділ налаштувань
Де в Google My Business знаходяться налаштування компанії
Як в Google My Business перейти в розділ доступів та користувачів
Як в Google My Business надати доступ по email.
  • Натисніть на кнопку “Додати” та введіть ім’я або адресу електронної пошти та виберіть рівень доступу “Власник” або “Адміністратор”.
    • Введить адерсу на яку плануєте відкрити доступ.
  • Нажміть кнопку “Запросити”.
  • Це все – доступ до профілю Google My Business наданий.

Чи можна створити профіль Google My Business Profile без фізичної адреси?

Так, це можна зробити під час створення облікового запису.

На одному з етапів реєстрації, буде питання “Додати філію, яку клієнти можуть відвідати, наприклад магазин або офіс?”. На цьому етапі вам потрібно обрати відповідь “Ні”.

В такому випадку ви перейдете до вказання зони обслуговування, замість вказування точної адреси.

Опція де бізнес може вказати, що в неї немає фізичної адреси в Google My Business Profile.

Якщо вам потрібна допомога в створені облікового запису в сервісі гугл май бізнес профайл або в оптимізації профілю, залишайте коментар під цим посто, або залишайте заявку на сайті нашої діджитал агенції https://spilnoagency.com.ua/

Якому бізнесу підходить Google My Business найкраще

Google Business Profile підходить майже будь-якому бізнесу, але найбільшу користь він приносить тим, хто обслуговує клієнтів у певній фізичній локації або надає послуги у визначеному регіоні. Це ідеально для:

  • Місцевих магазинів та закладів: Кафе, ресторани, магазини одягу, салони краси, перукарні, тренажерні зали. Клієнти часто шукають такі місця «поблизу».
  • Служб, що виїжджають до клієнта: Сантехніки, електрики, майстри з ремонту, клінінгові служби. Вони можуть вказати свою зону обслуговування.
  • Медичних та освітніх установ: Стоматологічні клініки, приватні школи, мовні центри.


Немає коментарів до показу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Головна » Повний гайд по Google My Business (Google Business Profile)