Технічний SEO аудит – це всебічна перевірка вашого веб-сайту з ціллю оптимізації сайту на відповідність технічним вимогам пошукових систем, зокрема Google. Мета такого аудиту – виявити та усунути всі технічні помилки, які можуть негативно впливати на індексацію сайту, його видимість у пошуковій видачі та, як наслідок, на органічний трафік.
Для кого може бути корисним цей SEO чек-ліст:
- Для початкових SEO фахівців.
- Для малого бізнесу, який самостійно вирішив зайнятися SEO.
- Для агенцій з діджитал маркетингу які вирішили відкрити нове направлення SEO послуг.
SEO чек-ліст:
Загальні:
- Сайт додано в Google Search Console (далі GSC) і наданий доступ спеціалісту.
- Сайт додано в Bing Webmaster Tools (далі BWT) і наданий доступ спеціалісту.
- Встановлений Google Analytics 4 (далі GA4) і наданий доступ спеціалісту.
- GA4 встановлений на всіх сторінках.
- Встановлений Google Tag Manager (далі GTM) і наданий доступ спеціалісту.
- GTM встановлений на всі сторінках сайту.
- Файл robots.txt існує і сайт відкритий для індексування.
- В файлі robots.txt закриті всі технічні сторінки від індексації.
- Файл sitemap.xml є, формується коректно, регулярно оновлюється.
- Файл sitemap.xml доданий в GSC та BWT.
- Перевірена робота всіх форм через які приймаються замовлення.
- Перевірена робота корзини та процесу покупки на сайті.
Технічні:
- Дзеркала з WWW і без WWW склеєні коректно.
- Налаштований HTTPS-протокол.
- Відсутні дублі сторінок .php / .html
- У сайту немає дзеркал за іншими доменами.
- Тестові майданчики (тестові домени, піддомени, сторінки), якщо є, закриті від індексування.
- Технічні дублі головної сторінки відсутні.
- Технічні дублі зі слешем і без слешу відсутні.
- Різних варіантів URL сторінки пагінації немає.
- Сторінок, що дублюються, не виявлено.
- CSS і JS файли відкриті для індексації (крім системних, паролі, логи сервера, логи, тощо).
- URL сторінок налаштовані відповідно до стандартів ЧПУ
- Усі посилання уніфіковані за регістром літер (лат + нижній регістр)
- Сторінок зі статус-кодом 3xx немає або їхня кількість зведена до мінімуму.
- Немає циклічних редиректів.
- Сторінка помилки 404 формується коректно, віддається статус-код 404.
- Сторінок зі статус-кодом 4xx і 5xx немає.
- Немає критичних помилок у HTML-коді за стандартом W3C.
- Проблем із внутрішньою перелінковкою не виявлено.
- Немає настирливих pop-up і push-up вікон.
- «Хлібні крихти» налаштовані для всіх вкладених категорій і підкатегорій сайту / карток товару
- Сайт перевірений на кросбраузерність: сторінки сайту відображаються схожим чином у різних браузерах, модулі на JavaScript функціонують коректно
- AMP-сторінки в Google (налаштовані для статичних / карток товару або сторінок на блозі).
- HTML-карта сайту сформована коректно. Посилання на неї розміщено в підвалі сайту на всіх сторінках
- Наявність Last-Modified (304 відповідь) – ДЛЯ ЗАКІНЧЕННИХ СТОРІНОК (запис у блозі + картка товару + картка послуги)
- Сайт адаптований та оптимізований під мобільні пристрої.
Швидкість завантаження сайту:
- Показники LCP (Largest Contentful Paint) в “зеленій зоні”.
- Показники FID (First Input Delay) в “зеленій зоні”.
- Показники CLS (Cumulative Layout Shift) в “зеленій зоні”.
Контентна частина:
- Усі тексти на сайті унікальні – перевірино сервісом.
- У текстах немає переспаму. Нудота не більше 5%.
- У контента є чітка структура: тексти структуровані, коректно використовуються теги H2, H3, виділення напівжирним STRONG, курсивом EM, упорядкованих OL і невпорядкованих списків UL, цитати BLOCKQUOTE.
- Не використовується надмірне форматування з метою виділити всі ключові слова.
- В текстах не використовується шаблона генерація контенту.
- Не використовується надмірне форматування з метою виділити всі ключові слова.
- Якщо це логічно, в текстах використовуються зображення, галереї, відео, схеми, формули, таблиці, інфографіка.
Мета-теги:
- Тег Title присутній на всіх сторінках.
- Немає дублювання тегу Title.
- Тег Title має довжину від 70 до 80 символів.
- Тег Description присутній на всіх сторінках.
- Тег Description має довжину від 130 до 220 символів.
- Немає дублювання тегу Description.
- Теги Titdle та Description не дублюються між собою.
- Тег H1 присутній на всіх сторінках.
- На сторінках вказаний тільки один тег H1.
- Немає дублювання тегу H1.
- Тег H2 присутній на всіх сторінках.
- Немає дублювання тегу H2.
- Теги Title не дублюються з H1 та H2.
- Структура тегів H (H1 – H6) коректна на всіх сторінках, теги не використовуються для оформлення не основного «тіла» статті.
- Мета-теги noindex, nofollow налаштовані коректно (якщо потрібні).
- Мета-теги alternate, hreflang для багатомовних сайтів.
- Мета-теги alternate, media для вказівки мобільної версії тієї ж сторінки.
- Мета-теги alternate, type для зазначення версії сторінки в іншому форматі.
Мікророзмітка:
- Перевірка відсутності дублювання мікророзмітки.
- На сайті є такі типи мікророзміток:
- FAQ.
- Article.
- Контакти.
- Product.
- Breadcrumbs і т.д.
- Налаштовано мікророзмітку OpenGraph
- Коректно налаштована мікророзмітка для «хлібних крихт», контактів, статей, товарів, рейтингів, рецептів та інше.
Зображення та документи:
- Файли зображень і документів для скачування відкриті для індексації.
- Формат картинок .webp або .png (стислі)
- Flash не виявлено
- Немає сторінок без контенту.
- Немаю непрацюючих посилань на документи.
- Немає непрацюючих зображень.
- Розміри зображень на сайті оптимізовані, використовується стиснення (до 100 кб). https://compressjpeg.com/ або аналогічний.
- Для зображень коректно налаштовані теги alt/title.
E-A-T фактори:
- На сайті повина бути сторінка “Про компанію”
- На сайті повина бути сторінка “Контакти”
- На сайті повина бути сторінка “Політика конфіденційності”.
- На сайті пристуня можливість налаштувати роботу з Cookies згідно законодавству ЄC.
- Рекомендовано щоб на сайті було посилання на Блог компанії.
- Продуктова сторінка (сторінка товару в інтернет-магазині) повинна мати наступні характеристики:
- ціна;
- опис товару;
- характеристики;
- відгуки;
- інформація про доставку;
- інформація про оплату товару;
- інстуркція до товару;
- умови повернення;
- публічна оферта
- тощо.
Інше:
- Є швидка прокрутка нагору.
- На сторінках товарів і послуг вказані ціни.
- Налаштовано чат із компанією.
- Додано кнопки на соціальні мережі.
- Додано віджети соціальних мереж «Поділитися».
- Додати онлайн-консультант і/або систему зворотного дзвінка.
Ну а якщо вам потрібні послуги діджитал агенції, які проаналізують ваш сайт і запропонують якісне комплексне SEO просування, можете звертатися до агенції діджитал маркетингу Spilno Agency яка поділилася цим чек-лістом та своїм досвідом.
Залишити відповідь