SEO чек-ліст технічного аудиту

чек-лист технічного seo аудиту

Технічний SEO аудит – це всебічна перевірка вашого веб-сайту з ціллю оптимізації сайту на відповідність технічним вимогам пошукових систем, зокрема Google. Мета такого аудиту – виявити та усунути всі технічні помилки, які можуть негативно впливати на індексацію сайту, його видимість у пошуковій видачі та, як наслідок, на органічний трафік.

Для кого може бути корисним цей SEO чек-ліст:

  1. Для початкових SEO фахівців.
  2. Для малого бізнесу, який самостійно вирішив зайнятися SEO.
  3. Для агенцій з діджитал маркетингу які вирішили відкрити нове направлення SEO послуг.

SEO чек-ліст:

Загальні:

  • Сайт додано в Google Search Console (далі GSC) і наданий доступ спеціалісту.
  • Сайт додано в Bing Webmaster Tools (далі BWT) і наданий доступ спеціалісту.
  • Встановлений Google Analytics 4 (далі GA4) і наданий доступ спеціалісту.
  • GA4 встановлений на всіх сторінках.
  • Встановлений Google Tag Manager (далі GTM) і наданий доступ спеціалісту.
  • GTM встановлений на всі сторінках сайту.
  • Файл robots.txt існує і сайт відкритий для індексування.
  • В файлі robots.txt закриті всі технічні сторінки від індексації.
  • Файл sitemap.xml є, формується коректно, регулярно оновлюється.
  • Файл sitemap.xml доданий в GSC та BWT.
  • Перевірена робота всіх форм через які приймаються замовлення.
  • Перевірена робота корзини та процесу покупки на сайті.

Технічні:

  • Дзеркала з WWW і без WWW склеєні коректно.
  • Налаштований HTTPS-протокол.
  • Відсутні дублі сторінок .php / .html
  • У сайту немає дзеркал за іншими доменами.
  • Тестові майданчики (тестові домени, піддомени, сторінки), якщо є, закриті від індексування.
  • Технічні дублі головної сторінки відсутні.
  • Технічні дублі зі слешем і без слешу відсутні.
  • Різних варіантів URL сторінки пагінації немає.
  • Сторінок, що дублюються, не виявлено.
  • CSS і JS файли відкриті для індексації (крім системних, паролі, логи сервера, логи, тощо).
  • URL сторінок налаштовані відповідно до стандартів ЧПУ
  • Усі посилання уніфіковані за регістром літер (лат + нижній регістр)
  • Сторінок зі статус-кодом 3xx немає або їхня кількість зведена до мінімуму.
  • Немає циклічних редиректів.
  • Сторінка помилки 404 формується коректно, віддається статус-код 404.
  • Сторінок зі статус-кодом 4xx і 5xx немає.
  • Немає критичних помилок у HTML-коді за стандартом W3C.
  • Проблем із внутрішньою перелінковкою не виявлено.
  • Немає настирливих pop-up і push-up вікон.
  • «Хлібні крихти» налаштовані для всіх вкладених категорій і підкатегорій сайту / карток товару
  • Сайт перевірений на кросбраузерність: сторінки сайту відображаються схожим чином у різних браузерах, модулі на JavaScript функціонують коректно
  • AMP-сторінки в Google (налаштовані для статичних / карток товару або сторінок на блозі).
  • HTML-карта сайту сформована коректно. Посилання на неї розміщено в підвалі сайту на всіх сторінках
  • Наявність Last-Modified (304 відповідь) – ДЛЯ ЗАКІНЧЕННИХ СТОРІНОК (запис у блозі + картка товару + картка послуги)
  • Сайт адаптований та оптимізований під мобільні пристрої.

Швидкість завантаження сайту:

  • Показники LCP (Largest Contentful Paint) в “зеленій зоні”.
  • Показники FID (First Input Delay) в “зеленій зоні”.
  • Показники CLS (Cumulative Layout Shift) в “зеленій зоні”.

Контентна частина:

  • Усі тексти на сайті унікальні – перевірино сервісом.
  • У текстах немає переспаму. Нудота не більше 5%.
  • У контента є чітка структура: тексти структуровані, коректно використовуються теги H2, H3, виділення напівжирним STRONG, курсивом EM, упорядкованих OL і невпорядкованих списків UL, цитати BLOCKQUOTE.
  • Не використовується надмірне форматування з метою виділити всі ключові слова.
  • В текстах не використовується шаблона генерація контенту.
  • Не використовується надмірне форматування з метою виділити всі ключові слова.
  • Якщо це логічно, в текстах використовуються зображення, галереї, відео, схеми, формули, таблиці, інфографіка.

Мета-теги:

  • Тег Title присутній на всіх сторінках.
  • Немає дублювання тегу Title.
  • Тег Title має довжину від 70 до 80 символів.
  • Тег Description присутній на всіх сторінках.
  • Тег Description має довжину від 130 до 220 символів.
  • Немає дублювання тегу Description.
  • Теги Titdle та Description не дублюються між собою.
  • Тег H1 присутній на всіх сторінках.
  • На сторінках вказаний тільки один тег H1.
  • Немає дублювання тегу H1.
  • Тег H2 присутній на всіх сторінках.
  • Немає дублювання тегу H2.
  • Теги Title не дублюються з H1 та H2.
  • Структура тегів H (H1 – H6) коректна на всіх сторінках, теги не використовуються для оформлення не основного «тіла» статті.
  • Мета-теги noindex, nofollow налаштовані коректно (якщо потрібні).
  • Мета-теги alternate, hreflang для багатомовних сайтів.
  • Мета-теги alternate, media для вказівки мобільної версії тієї ж сторінки.
  • Мета-теги alternate, type для зазначення версії сторінки в іншому форматі.

Мікророзмітка:

  • Перевірка відсутності дублювання мікророзмітки.
  • На сайті є такі типи мікророзміток:
    • FAQ.
    • Article.
    • Контакти.
    • Product.
    • Breadcrumbs і т.д.
  • Налаштовано мікророзмітку OpenGraph
  • Коректно налаштована мікророзмітка для «хлібних крихт», контактів, статей, товарів, рейтингів, рецептів та інше.

Зображення та документи:

  • Файли зображень і документів для скачування відкриті для індексації.
  • Формат картинок .webp або .png (стислі)
  • Flash не виявлено
  • Немає сторінок без контенту.
  • Немаю непрацюючих посилань на документи.
  • Немає непрацюючих зображень.
  • Розміри зображень на сайті оптимізовані, використовується стиснення (до 100 кб). https://compressjpeg.com/ або аналогічний.
  • Для зображень коректно налаштовані теги alt/title.

E-A-T фактори:

  • На сайті повина бути сторінка “Про компанію”
  • На сайті повина бути сторінка “Контакти”
  • На сайті повина бути сторінка “Політика конфіденційності”.
  • На сайті пристуня можливість налаштувати роботу з Cookies згідно законодавству ЄC.
  • Рекомендовано щоб на сайті було посилання на Блог компанії.
  • Продуктова сторінка (сторінка товару в інтернет-магазині) повинна мати наступні характеристики:
    • ціна;
    • опис товару;
    • характеристики;
    • відгуки;
    • інформація про доставку;
    • інформація про оплату товару;
    • інстуркція до товару;
    • умови повернення;
    • публічна оферта
    • тощо.

Інше:

  • Є швидка прокрутка нагору.
  • На сторінках товарів і послуг вказані ціни.
  • Налаштовано чат із компанією.
  • Додано кнопки на соціальні мережі.
  • Додано віджети соціальних мереж «Поділитися».
  • Додати онлайн-консультант і/або систему зворотного дзвінка.

Ну а якщо вам потрібні послуги діджитал агенції, які проаналізують ваш сайт і запропонують якісне комплексне SEO просування, можете звертатися до агенції діджитал маркетингу Spilno Agency яка поділилася цим чек-лістом та своїм досвідом.

Назад

Ваше повідомлення було відправлене

УВАГА
УВАГА
Увага.


Немає коментарів до показу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Головна » SEO чек-ліст технічного аудиту