Розвиток і успішність бізнесу напряму залежить від контенту в онлайн-ресурсах. Його впевнено називають королем маркетингу. Від якісного наповнення сайту залежить довіра покупців. Інтернет-контент — це не тільки тексти. Їх супроводжують фото та інші візуальні елементи. Особливої популярності набуває відеоконтент, що передає максимум інформації у комфортний спосіб. Для створення дійсно ефективних матеріалів необхідне глибоке розуміння стратегії розвитку.

Призначення та цінність контенту з погляду Google і користувачів

Якісний контент важливий не тільки для споживача, але й для пошукової системи Google. Високі місця займають сайти зі змістовним, унікальним і корисним наповненням, що зацікавлює відвідувачів і не скопійовано з інших ресурсів.

Контент — це будь-яка значуща та оформлена інформація, що створюється і розповсюджується для привертання уваги цільової аудиторії та взаємодії з нею. По суті, це вміст цифрової платформи.

Розглянемо приклад унікального контенту. Уявімо, що автор має досвід у виборі та купівлі ноутбуків або мобільних пристроїв. Його підхід перевірений часом і дійсно цінний. Користуючись власним досвідом, він подає унікальну інформацію. Стаття не буде копією чи рерайтом зі сторонніх ресурсів.

що таке контент

Неунікальне наповнення сайту може призвести до втрати довіри клієнтів і негативно вплине на позиції у пошуковій видачі. Копіювання статей зі сторонніх вебресурсів або подавання у дещо зміненому вигляді не мають особливої цінності з погляду пошукової системи, бо вона вміє розрізняти оригінал і копію. У пошуку такі ресурси займають нижчі позиції.

Цінність контенту з погляду Google

Алгоритми пошукової системи перевіряють, наскільки контент цікавий і корисний для відвідувачів. Принципи роботи Гугл постійно вдосконалюються. Першочергово пошуковик перевіряє, наскільки сайт відповідає запиту користувача і чи є наведені дані унікальними. Враховується багато нюансів: репутація сайту, цінність інформації та швидкість завантаження.

Корисний контент — це матеріали, що дають пряму відповідь на запитання та реально допомагають людям.

Матеріал має бути перш за все орієнтований на аудиторію. Його головні ознаки:

  • Визначена цільова група. Статті чи відео призначені для певної категорії людей, є актуальними, корисними та практичними.
  • Матеріал базується на досвіді й глибокому розумінні теми. Текст містить перевірені факти й посилання на авторитетні джерела. Тестування продукції також цінуються.
  • Чітка тематика сайту. Інформація відповідає направленню. Контент не сформований з випадкових постів на різні теми.
  • Контент структурований і достатній. Відвідувач отримує повні відповіді по своїх запитах. Тема розкривається повністю, а не частково.
  • Зручна форма подавання (залежить від типу аудиторії). Молоді подобається не стільки текстовий, скільки відеоконтент. Для зрілої аудиторії інформація подається у спокійній манері з достатньою кількістю фактів.

Чітке визначення ЦА робить контент ефективнішим, що позитивно впливає на видачу у пошукових системах.

інтернет-контент

Для людей, а не для SEO

Сучасні алгоритми Google схвалюють контент, створений не для пошукових систем, а для людей. Статті, «нашпиговані» ключовими словами, розглядаються як маніпуляція пошуковою системою. Основна мета — задовольнити потреби людей і надати корисні дані, а не просто покращити позиції ресурсу. Якщо сайт орієнтований виключно на SEO, то читачі можуть бути розчаровані. А це вже негативна репутація.

Ключові складники:

  • Оновлення даних за потребою. Це відбувається не просто для створення візуальної активності.
  • Відповідна структура. Зміст впливає на особливості подачі та довжину тексту. Структура не залежить від технічних вимог й оптимальної кількості слів.
  • Повнота. Читач отримує вичерпну відповідь. Не доводиться додатково шукати в інших джерелах. Також не потрібно перевіряти подані дані.

Завдяки оптимізації наповнення сайту є корисним та інформативним. Цьому сприяють тексти, що пишуться для людей, а не для SEO.

Види контенту

Контент класифікують за формою та призначенням. Для кожного користувача є своя, найзручніша, форма сприйняття інформації. Подача буває текстовою, графічною, програмною, інтерактивною, у відео- та аудіоформаті. Залежно від потреб і побажань ЦА можна використовувати кожен вид наповнення у різній мірі. Розглянемо популярні види.

Використання різних видів контенту дозволяє створити комфортний комунікативний простір і сприяє залученню аудиторії.

Що таке текстовий контент

Наповнення сайту, що складається з усіх текстів:

  • статей;
  • новин;
  • блогу;
  • книг;
  • наукових досліджень.
текстовий контент

Матеріал може бути цікавим для різних відвідувачів, якщо він унікальний чи базується на особистому досвіді. Завдяки текстовому контенту можна надавати глибокий аналіз, виголошувати особисті ідеї та розповсюджувати різні історії. Для більшості власників сайтів це найбільш доступний вид подачі. Розглянемо його основні властивості й переваги:

ГрамотністьТекст не має помилок у правописі, граматиці та стилістиці.
УнікальністьЦе повністю оригінальний матеріал, а не плагіат з ресурсів конкурентів.
РелевантністьВідповідає потребам аудиторії сайту та направлений на підтримання вашої стратегії.
ЦінністьТекст містить практичні поради для читача, тому є цікавим.
АктуальністьБазується на найновіших подіях і дослідженнях. Має вагоме значення на момент публікації.
ВіральністьЗдатність швидко поширюватися в інтернеті. Контент викликає потрібні емоції та спонукає користувачів поділитися ним.

Візуальний контент

Візуальний формат може бути як основним, так і додатковим. Це зображення, графіка, відео тощо. Його привабливість у тому, щоб він має значно сильніший вплив на відвідувачів, ніж текстовий. Мультимедійний контент швидше сприймається та впливає на емоції. Динамічний тип активно використовують у соціальних мережах, і таким чином передають великий обсяг даних за малий проміжок часу.

візуальний контент

Типи контенту за призначенням

Як візуальний, так і текстовий контент по різному використовують на сайті з огляду на призначення. Вибір залежить від стратегії та напрямку, у якому розвивається певний ресурс.

Інформаційний

Інформаційний контент — це корисні матеріали для певної аудиторії. Він буває текстовим і візуальним. Поєднання форматів дозволяє якісніше та зрозуміліше передавати складні думки у простій формі.

До цієї категорії належать сайти з новинами, оглядами та аналітикою. Освітні матеріали також мають інформаційний напрямок, але найчастіше вони подаються у візуальному форматі. Популярним відгалуженням такого напрямку є UGC. Він створюється користувачами, а не спеціалістами. UGC-контент активно використовують для просування брендів. Матеріал, створений користувачем, включає відгуки, фото, блоги тощо, тому люди звертають на нього увагу.

інформаційний контент

Контент, що залучає

Щоб заохотити відвідувача придбати товар чи замовити послугу, спочатку потрібно його залучити. Це складний процес, котрий вимагає використання відповідного контенту. Основна задача — привернути увагу з-поміж інших сайтів цікавішим і креативнішим наповненням.

Контент у графічному, відео- та інших форматах має бути привабливим і актуальним. Уся інформація повинна бути свіжою, активно впливати на емоції, підкреслюючи практичність продукту. Ціль — налагодження комунікації з клієнтом через голосування, запитання й подібні форми залучення.

Контент, що продає

Після залучення цільової аудиторії потрібні подальші дії, орієнтовані на реалізацію послуг чи товару. Контент, що продає, має такі ключові аспекти:

  • Орієнтований на певну аудиторію. Враховує потреби певної групи користувачів.
  • Відображає переваги продукту. Користувач повинен розуміти, як товар розв’язує його проблеми.
  • Ефективність. Матеріал не тільки релевантний, але й викликає позитивні емоції. Людина отримує докази, що переконують у важливості придбання товару.
  • Продумані заклики до дій. Контент спонукує придбати, але не робить це занадто нав’язливо. Заклик супроводжується контактними даними продавця.

Розважальний

Призначення розважального контенту — викликати позитивні емоції. Він привертає увагу, адже людям подобається інформація, що не напружує. Головна мета — розважити аудиторію. Це призводить до підвищення лояльності, тому що згадка про бренд викликає приємні асоціації.

розважальний контент

Вірусний

Такі публікації миттєво поширюються подібно вірусу. Перевагою є відсутність фінансових вкладень на рекламу, тому що відвідувачі роблять це за власної ініціативи. Для цього часто використовують соціальні мережі.

Публікації створюють особливий емоційний вплив і дозволяють швидко залучити увагу значної аудиторії. Вірусний контент напряму пов’язаний з розважальними темами, в котрі можна гармонійно додати елементи продажу. Здебільшого це цікаві фото чи відео, що шокують чи викликають захоплення й спонукають до активного поширення.

Вірусний контент допомагає охопити широку аудиторію. Це позитивно впливає на конверсію сайту.

Публікації зазвичай створені для продажу товарів і послуг, тому містять відповідні елементи. Навіть якщо відсутні прямі заклики до купівлі, привертання уваги нових відвідувачів створює більшу ймовірність для підвищення конверсії сайту.

Як створювати контент, що підвищить продажі

Наступні поради допоможуть підвищити конверсію та продажі:

  • Визначте ціль. Подумайте, що саме ви хочете донести. Це може бути залучення нових користувачів, збільшення продажів і створення позитивної репутації бренду.
  • Проаналізуйте діяльність конкурентів, дізнайтеся, який саме контент є популярним і чому. Ознайомтеся з потребами ЦА та секретами успішності просування певного товару. Це допоможе уникнути помилок.
  • Сформуйте контент-план. Створіть календар розміщення публікацій. Продумайте тип і форму контенту, теми, які необхідно висвітити.
  • Створюйте контент. Складайте тексти самостійно чи користуйтеся послугами досвідчених копірайтерів. Зробіть потрібний візуальний контент, що підсилить вплив текстового наповнення та відповідатиме потребам аудиторії.
  • Публікуйте і просувайте. Використовуйте не тільки власний сайт, але й соцмережі. Робіть посилання на свій вебресурс, рекламуйте на інших платформах.

Це простий, але ефективний план створення контенту, він посприяє збільшенню продажів.

Популярні платформи для розміщення контенту

Соціальні мережі — це ідеальні майданчики для розміщення й поширення контенту. Розглянемо особливості найпопулярніших платформ.

соцмережі для розміщення контенту

Instagram

Інстаграм — сучасна соцмережа для візуального контенту, як от фотографій і коротких відео. Відвідувачі очікують на привабливий, максимально інформативний і легкий для сприйняття контент. Алгоритми реагують на інтерактивні публікації, наприклад пости зі значною кількістю коментарів, уподобайок і репостів.

TikTok

Тік Ток — це платформа у розважальному стилі з короткими динамічними відео. Особлива увага приділяється спецефектам і креативності. Відеоролики повинні бути легкими для перегляду та мати ефект вірусних.

Telegram

Месенджер активно використовують перш за все для обміну повідомленнями. Існує можливість створення особистого каналу. Тут важливі простота сприйняття, тісна комунікація з підписниками та простота поширення постів.

Розуміючи, який контент потрібен для кожної платформи, легше структурувати його та адаптувати до певної соціальної мережі.

Поширені помилки при створенні контенту

ПомилкаВирішення
Створення контенту на основі лише власних уподобань й інтересів.Ключовим фактором є потреби аудиторії. Щоб уникнути помилок, проводьте опитування у соцмережах та інших платформах для анкетування. Постійно аналізуйте, чи корисне і практичне те, що ви публікуєте, для людей.
Створення контенту без повного розуміння його цілі та практичної цінності.Перед написанням і розміщенням подумайте, чи відповідає контент поставленій цілі.
Нерегулярні публікації та випадання з онлайну.Це розпорошує увагу ЦА, тому вона не так активно залучається. Розробіть графік створення та публікування.
Використання неунікального чи скопійованого з інших ресурсів контенту.Наповнення вебсайту може бути цікавим, але пошукові системи не надають йому статусу унікального, що негативно вплине на показники в органічній видачі.

У цифрову еру потрібні різноманітні форми контенту, що відповідає цілі сайту чи стратегії бізнесу. Важливо вміло поєднувати його види. Ставте за мету інформувати, надихати й залучати аудиторію. Це дозволить досягти максимального охоплення та підвищить конверсію сайту.

Поширені запитання

У чому основна мета створення контенту?

Головним завданням є залучення та утримання уваги ЦА. Залежно від типу контент може мати додаткові цілі: розв’язання проблем читача, підвищення довіри до бренду, стимулювання продажів або просто розвага.

У чому різниця між контентом та рекламою?

Контент — це в першу чергу користь і цінність для аудиторії, він не вимагає негайної покупки (наприклад, стаття-інструкція). Реклама — це пряме чи непряме заохочення до дії (купити, підписатися), її мета суто комерційна, і вона часто оплачується для показу. Контент створює лояльність, а реклама конвертує її в прибуток.

Чи може один і той самий контент мати різні формати?

Так, це називається репурпосінгом. Наприклад, одну велику статтю можна перетворити на серію постів у соціальних мережах, відеороликів для YouTube і аудіодоріжку для подкасту. Таким чином текстовий формат є основою для візуального, відео- та аудіоконтенту. Це дозволяє охопити різні канали й аудиторії.

Як підсилити ефективність текстів?

Подавайте інформацію тільки у теперішньому часі. Уникайте фраз, що вказують на майбутнє чи минуле, а також слів з негативним забарвленням. Не нахвалюйте себе, замість того показуйте, чим ваші досягнення корисні для клієнта. Презентуючи рішення, додавайте візуальні елементи з перевагами.

Що таке UGC контент?

UGC — це будь-який тип контенту, створений користувачами. Він включає відео, ілюстрації, меми, дописи в блогах тощо. Також це фото товару, який користувач використовує у реальному житті. UGC контент викликає більшу довіру, ніж пряма реклама, тому є потужним маркетинговим інструментом.

Як створити вірусний контент?

Точного рецепта не існує, тому що важко передбачити реакцію великої кількості користувачів. Помічено, що люди охоче діляться тим, що викликає сильні позитивні емоції. Нейтральні та негативні статті й відео не викликають сильного резонансу.

Дата створення:

Дата оновлення:


Немає коментарів до показу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Головна » Контент: що це, яким буває і чому без нього не можна