Агенція Spilno Agency просуває компанію яка надає послуги з ремонту авто. В даний час, для цього клієнта ми просуваємо 3 сайти. Для просування використовуємо інструменти Google Ads, Meta Ads

Так як Meta Ads показував нестабільні результати, вирішили шукати новий канал який може давати ліди. У клієнта був рекламний кабінет TikTok Ads, він був заблокований. 

Задача 1:
Розблокувати рекламний кабінет TikTok Ads

На це пішло 4 тижні, але спілкування з підтримкою і надання всіх відправка документів в підтримку TikTok досягло цілі і обліковий запис був розблокований. 

До речі ROI орієнтована діджитал агенція Spilno Agency може і вам допомогти розблокувати обліковий запис TikTok. Залишайте заявку на сторінці реклами в тікток.

Після розблокування облікового запису, клієнт довірив нам ведення рекламних кампаній. 

Задача 2:
Реклама послуг автосервісу в TikTok

Перший місяць роботи

Була обрана стратегія залучення трафіку на сайт. Налаштування пікселя та підготовка рекламних кампаній зайняла 1 тиждень роботи. Ще через 2 тижні було зрозуміло що трафік не конвертується. За цей час отримали 2-3 дзвінка. 

Добре що ми завжди використовуємо та аналізуємо результати рекламних кампаній через кол-трекінг, тому змогли чітко відстежувати результативність лідів, які звертаються по телефону. 

Також, аналізуючи причини такого результату, за допомогою сервісу Microsoft Clarity побудували теплову карту сайту і виявили проблеми з кнопками. Часто користувачі заходили на сайт, але кнопка подзвонити не працювала. Команда Spilno Agency записала відео і відправила клієнту на виправлення. 

Перший місяць мав незадовільні результати. 

Другий місяць роботи

Змінили стратегію. Вирішили тестувати рекламу на лід-форми замість сайту, тому що на сайті були проблеми. Створили 3 лід форми, окремо під кожну послугу. Інтегрували лід-форму з гугл таблицями, щоб клієнт одразу отримував заповнені поля від клієнтів в гугл таблицю. З гугл таблицю клієнт самостійно інтегрував експорт лідів в CRM систему, тому коли лід заповнював лід-форму, то лід напряму попадає клієнту в CRM, що сильно збільшує швидкість обробки ліда, що в свою чергу збільшує конверсію в продажі.  

На тестовий бюджет який клієнт виділив на тестування каналу, за 2 тижні, агенція Spilno Agency отримала:

  • Кількість отриманих лідів: 72.
  • Ціна ліда: 92 грн.

Канал було успішно верифіковано і клієнт збільшив бюджет на рекламу. 

Висновок: новий діджитал канал успішно верифікований, хоча перший місяць був неуспішним. В другому місяці діджитал агенція Spilno Agency підібрали стратегію, яка дала успішний результат і тепер задача – його масштабувати. 

Дата створення:

Дата оновлення:


Немає коментарів до показу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Головна » Кейс: 72 якісних ліда з TikTok для СТО та Автосервісів