Задача:

Основна проблема – погана комунікація з поточною агенцією.

На етапі перемовин клієнт робив фокус саме на комунікації. Результати рекламної кампанії повністю влаштовують. Клієнту необхідна була агенція діджитал маркетингу яка буде скоріше реагувати на впровадження нових рекламних кампаній та зміну поточних.

Про клієнта: клієнт займається продажем автозапчастин по всій Україні. Основні категорії товарів це: автомобільні турбіни, паливні насоси високого тиску, форсунки і різні інші супутні товари та послуги.

Рішення:

Рішення по комунікації. В нашій рекламній агенції Spilno Agency cтруктура агенції побудована так, що для кожного клієнти виділяється проектна команда для роботи:

  • Project Manager. Спеціаліст задача якого комунікувати з клієнтом і контролювати роботу проєкта.
  • Internet Marketer. Спеціаліст який займається розвитком рекламних облікових записів.
  • Team Leader. Спеціаліст який відповідає за стратегію.

Наша структура повинна була виправити ситуацію з комунікацією, тому що робота спеціаліста та комунікація з клієнтом проходить паралельно. Також в діджитал агенції використовують сервіси постановки та контролю виконання задач, яка робить роботу більш чіткішою.

Результати:

Покращення результатів реклами в Google Ads:

    Наша агенція почала працювати в вересні, тому приведемо порівняння з серпнем – коли ще працювала минула агенція.

    • Серпень: 304 ліда. Ціна ліда 315 грн.
    • Вересень: 331 лід. Ціна ліда 270 грн.
    • Жовтень: 356 лідів. Ціна ліда 249 грн.

    Лід: це звернення потенційного клієнта: дзвінок, залишена форма чи цільове звернення в онлайн-чаті.

    Стратегія просування в Google Ads:

    1. Перевірили щоб всі звернення фіксувалися за допомогою Google Analytics 4. Без цього ми взагалі не починаємо рекламну кампанію.
    2. Перерозподілили бюджети між більш ефективними рекламними кампаніями.
    3. Оптимізували Search кампанії та Pmax кампанії.
    4. Збільшили показники CTR в об’явах за рахунок змінення об’яв.

    Комунікація: Клієнт задоволений комунікацією. Декілька разів на місяць проводяться зустрічі і обговорюються результати за минулий період. Поставлені задачі виконуються вчасно.

    Загальний результат рекламної кампанії через 2 місяці роботи: збільшення кількості замовлень на 17%, та зменшення ціни ліда на 21%. Разом з клієнтом заплановано разширення на інші канали маркетингу, такі яка Meta Ads та SEO просування.

      Кейс написаний на основі досвіду агенції діджитал маркетингу Spilno Agency.


      Головна » Кейс: реклама магазину автозапчастин в Google Ads