Про клієнта
Клієнт прийшов в квітні з запитом на оптимізацію Google My Business (далі GMB) профілю для салону краси, який знаходиться в Детройті, США.
Салон нещодавно відкрився, тому є потреба в його просуванні.
Перше що зробила ROI орієнтована агенція з діджитал маркетингу – зафіксувала актуальні показники в профілі GMB, щоб в майбутньому виміряти ефективність внесених змін.
| Кількість людей, які переглянули профіль вашої компанії | Пошукові запити, за якими відображався профіль вашої компанії | Дії в профілі компанії | |
| Лютий | 68 | <50 | 45 |
| Березень | 220 | 21 | 110 |
Перелік робіт які були виконані для оптимізації профілю Google My Business
- Підібране семантичне ядро, для покращення видимості профілю по зим ключовим запитам.
- Стандартне налаштування опцій профілю.
- Додали категорії послуг, по яким працює бізнес.
- Додали всі послуги які клієнта надає та їх опис з цінами.
- Переписали опис та оптимізували його під підібране семантичне ядро.
- Додали фото робіт.
- Додали відео робіт.
- Додали фото офісу.
- Додали товари для продажу, описи та ціни.
- Додали 10 постів про компанію.
Також клієнт вирішив провести івент з блогерами, з приводу відкриття салону.
Результати оптимізації через 2 місяці
| Кількість людей, які переглянули профіль вашої компанії | Пошукові запити, за якими відображався профіль вашої компанії | Дії в профілі компанії | |
| Лютий | 68 | <50 | 45 |
| Березень | 220 | 21 | 110 |
| Квітень | 515 | 223 | 395 |
| Травень | 13 831 | 4 700 | 2 907 |
| Червень (1-17) | 1 934 | в процесі оновлення | 587 |
| Червень прогноз | 3 413 | в процесі оновлення | 1 036 |
Можна побачити що в травні кількість переглядів профілю зросла в 23 рази, але це не через оптимізацію профілю, а через івент який проводив бізнес для своїх клієнтів. Тому цей місяць не буде показовим.
Якщо аналізувати червень, з 1 по 17 число, та прогноз статистики до кінця червня, то дані будуть більш показовими, тому що івент пройшов, а статистика по переходам та показам знизилася і стабілізувалася.
Висновок
- Перегляди профілю: було 515, стало 3 413 переглядів.
- Дії в профілі: було 395, стало 1 036 дій в профілі.
Ітого зростання видимості збільшилося більше ніж в 6 разів, а зростання дій в профілі в 2,6 разів.

