Цей кейс оформлений діджитал агенцією з маркетингу “Спільно”.

Про клієнта: агенція з перекладів на Кіпрі. Раніше вже вів рекламну кампанії з іншим спеціалістом, але був не задоволений його проактивністю в розвитку рекламних кампаній – все начебто непогано, але розвитку немає.

Для агенції Спільно важливо щоб клієнту була вигідна реклама, тому ми одразу спробували з клієнтом визначити яку ціну клієнт готовий платити з кожного ліда. Але нажаль, так як раніше рекламна кампанія не відстежувалася, чітко дати відповідь клієнт не зміг. Тому найголовнішою задачею, в такому випадку, стає саме налаштування вимірювання рекламної кампанії, щоб потім ми могли оптимізувати рекламну кампанію так, щоб вона була вигідна клієнту.

Якщо ви не знаєте скільки вам коштує лід чи клієнт – рекламна кампанія не має ніякого значення. Тому що ви не можете знати, чи окуповується для вас рекламна кампанія, чи ні.

Отже, ми сформували задачі:

Задачі: 

1. Налаштувати вимірювання інструментів маркетингу. 

2. Визначити скільки коштує 1 лід для клієнта. Лід це – унікальний дзвінок або відправлена форма на сайті. 

Перші 2 тижні були витрачені на налаштування кол-трекінгу та перевірки роботи Google Analytics 4. Нам важливо щоб конверсії в цих сервісах працювали без помилок, а з Google Analytics конверсії успішно імпортувалися в Google Ads.

Після запуску рекламних кампаній, ми одразу почали бачити в Google Ads інформації по дзвінкам, а саме прозоро відслідковувати які саме рекламні кампанії приносять дзвінки, а які ні. Наступні роботи були зв’язані з оптимізацією рекламних кампаній, а саме перерозподіленя бюджету на більш ефективні кампанії, та зниження ставок на менш ефективних.

Рішення: 

  1. Встановили сервіс відслідковування дзвінків Unitalk
  2. Перевірили всі форми на сайті та виправили їх роботу.
  3. Створили та налаштуватили рекламу в Google Ads.
    • Налаштували пошукові кампанії. 
    • Налаштували Perfomance Max кампанії.
    • Створили графічні об’яви. 

Результат: 

Перший місяць роботи: отримали 44 ліди з витратами 1 111,5 евро. Ціна за лід склала 26,26 евро.

Другий місяць роботи: отримали 93 ліди з витратами 1 797 евро. Ціна ліда лід склала 19,3 евро. За другий місяць роботи агенція збільшила для клієнта кількість лідів більше ніж в 2 рази. Ціна ж одного ліда знизилася на 36%.

Третій місяць роботи: отримали 94 ліда з витратами 1 586 евро. Ціна ліда склала 16,9 евро. Знизили ціну ліда на 13% за рахунок оптимізації кампаній. Також почали тестувати Facebook рекламу – про це розкажемо в звітності слід. місяця.

Висновок: інструмент Google Ads працює в галузі агентського бізнесу з перекладів. Щоб чітко це розуміти, треба вимірювати ціну ліда чи клієнта. Так як в цій галузі більшість замовлень йдуть через телефоний дзвінок, то встановлення сервісу кол-трекингу обов’язкове. В середньому щоб вийти на найкращі показники агенції потрібно на це 3 місяці. І результат роботи за другий місяць це ще раз доводить.

P.S. Якщо ви представляєте бюро-перекладів чи кампанію яка займається перекладами і вам цікаво отримати такий же результат, оставляйте заявку на сайті агенції “Спільно” – https://spilnoagency.com.ua/ Як показує результат, у нас виходить, просування агенції з перекладів.

Ще більше кейсів та прикладів просування агенцій ви можете прочитати в розділі кейсів.

[fcb id=’1′ align=’left’][/fcb]


Головна » Просування агенції з перекладів за допомогою Google Ads