Клієнт прийшов з запитом просування агенції з перекладів, але проблема була в тому, що 2 агенції до цього не змогли надати ніякого результати. Ніякого – це 0 лідів.
По нашому досвіду, залучення лідів в галузі бюро перекладів, обходиться приблизно до 500 грн за лід. Тому діджитал агенція Spilno Agency взялася за задачу.
Перший запуск рекламної кампанії
Проблема підтвердилася – стратегія яка працювала в інших агенція, не працювала для цього клієнта. Лідів не було зовсім. Навіть спаму не приходило, що дуже дивно, тому що спамні заявки чи заявки про роботу – норма для цієї галузі. Їх можна зменшити, але на 100% прибрати майже неможливо.
Рішення
Після довгого аналізу сайту, команда вирішила спростити форми на сайті та зменшити кількість каналів комунікації, фактично спростити сайт та сторінку.
Гіпотеза була в тому, що форми на сайті були надто складні (5-6 полів для заповнення), та каналів комунікації була забагато (теж 5-6 варіантів).
Після спрощення форм знову запустили рекламу в Google Ads.
Перші отримані результати
Ціна ліда 1400 грн. Через тиждень ціна за лід знизилася до 1100 грн. Така ціна для цієї галузі занадто висока, але найголовніше що ліди з’явилися.
Нами була запропонована гіпотеза що треба змінювати повністю цільову сторінку сайту – зробити нову на конструкторі Weblium та знову запустити рекламну кампанію.
Таким чином ми хотіли перевірити чи є проблема в застарілому сайті, який частково виконував свою роль, але був занадто складним для користувачів.
Ціна лендінгу на Weblium обійшлася нам 300 usd. Час на створення сторінки – 7 днів.
Другий запуск рекламної кампанії та перевірка гіпотези
Новий лендінг зробили для однієї задачі – перевірити, чи є проблема в сайті і чи впливає сайт на ціну ліда.
Впродовж першого тижня рекламної кампанії в Google Ads, ціна ліда склала 600 грн. Через ще 1 тиждень ціна за лід була менше ніж 500 грн. Через місяць ціна була меншої ніж 400 грн.
Гіпотеза підтвердилася – нова сторінка сайту конвертувала трафік в 3-4 рази краще. Тому ми продовжили працювати з новою сторінкою для бюро перекладів.
Результати рекламної кампанії за останні 3 місяці
Показник | Січень | Лютий | Березень |
Дохід | 25 023 | 33 469 | 37 898 |
Витрати без ПДВ | 32 358 | 25 648 | 19 791 |
Витрати з ПДВ | 38 834 | 30 815 | 23 762 |
Кількість замовлень | 28 | 30 | 49 |
Ціна замовлення без ПДВ | 1 156 | 855 | 403 |
Ціна замовлення з ПДВ | 1 387 | 1 027 | 504 |
Середній чек | 894 | 1 116 | 772 |
Висновки
В березні рекламна кампанія з каналу Google Ads принесла доходу більше ніж було витрачено на канал Google Ads та послуги ROI орієнтваної діджитал агенції Spilno Agency.
Канал маркетингу Google Ads верифікований як успішний і клієнт має декілька варіантів розвитку каналу:
- масштабувати результат;
- відмовитись від агенції і самостійно продовжити вести рекламну кампанію;
- працювати далі з агенцією.
Стосовно першочергової проблеми – відсутність заявок, яку не могли вирішити інші агенції, вона була виявлена та вирішена за допомогою створення лендінгу на Weblium.