Джерело статті – https://blogs.microsoft.com/blog/2025/02/05/https-blogs-microsoft-com-blog-2024-11-12-how-real-world-businesses-are-transforming-with-ai/

Одним із найважливіших моментів моєї кар’єри завжди було спілкування з клієнтами та партнерами в різних галузях, щоб дізнатися, як вони використовують технології для просування свого бізнесу. За останні 30 років ми спостерігали чотири основні зміни платформи: від клієнтського сервера до Інтернету та Інтернету, мобільних пристроїв і хмари до теперішнього часу — наступний великий перехід платформи до ШІ. 

Оскільки сьогоднішній перехід платформи на штучний інтелект продовжує набирати обертів, Microsoft працює над тим, щоб зрозуміти, як організації можуть створити довготривалу цінність бізнесу. Нещодавно ми замовили дослідження IDC «Можливості штучного інтелекту для бізнесу» , щоб відкрити нове уявлення про цінність бізнесу та допомогти організаціям на шляху до трансформації штучного інтелекту. Дослідження показало , що на кожен 1 долар, який організації інвестують у генеративний штучний інтелект, вони отримують в середньому 3,70 доларів США взамін — і виявили уявлення про майбутній потенціал ШІ для зміни бізнес-процесів і стимулювання змін у галузях.

Ознайомтеся з 5 найкращими тенденціями штучного інтелекту від IDC і Microsoft

Сьогодні понад 85% зі списку Fortune 500 використовують рішення Microsoft AI для формування свого майбутнього. Працюючи з великими та малими організаціями в усіх галузях і регіонах, ми побачили, що більшість ініціатив із трансформації спрямовані на досягнення одного з чотирьох бізнес-результатів:  

  1. Збагачення досвіду співробітників: використання штучного інтелекту для оптимізації або автоматизації повторюваних буденних завдань може дозволити вашим співробітникам зануритися в більш складну, творчу та, зрештою, більш цінну роботу.
  2. Переосмислення взаємодії з клієнтами: штучний інтелект може створювати більш персоналізований, індивідуальний досвід клієнтів, захоплюючи вашу цільову аудиторію та полегшуючи навантаження на співробітників.
  3. Реформування бізнес-процесів: практично будь-який бізнес-процес можна переосмислити за допомогою штучного інтелекту, від маркетингу до операцій у ланцюжках поставок і фінансів, і штучний інтелект навіть дозволяє організаціям вийти за рамки оптимізації процесів і відкрити нові захоплюючі можливості для зростання.
  4. Згинаючи криву інновацій: AI революціонізує інновації, прискорюючи творчі процеси та розробку продукту, скорочуючи час виходу на ринок і дозволяючи компаніям диференціюватись у часто переповненій сфері.

У цьому блозі ми зібрали понад 300 наших улюблених реальних прикладів того, як організації використовують перевірені можливості штучного інтелекту Microsoft, щоб досягти впливу та сформувати перехід сучасної платформи до штучного інтелекту. Сьогодні на початку кожного розділу ми додали нові історії клієнтів, які використовують наші можливості ШІ. Ми будемо регулярно оновлювати цю історію новими новинами. Сподіваємося, ви знайдете один-два приклади, які можуть надихнути вас на власну подорож трансформації.

Збагачення досвіду співробітників

Generative AI дійсно змінює продуктивність і добробут співробітників. Наші клієнти кажуть нам, що завдяки автоматизації повторюваних буденних завдань співробітники звільняються від занурення у більш складну та творчу роботу. Ця зміна не тільки робить робоче середовище більш стимулюючим, але й підвищує задоволеність роботою. Він стимулює інновації, надає практичну інформацію для кращого прийняття рішень і підтримує персоналізоване навчання та можливості розвитку, що сприяє кращому балансу між роботою та особистим життям. Клієнти з усього світу повідомили про значне підвищення продуктивності співробітників завдяки цим рішенням ШІ:

Нові історії:

  1. Acentra Health створила MedScribe за допомогою Azure OpenAI Service. Це рішення заощадило 11 000 годин медсестер і майже 800 000 доларів США. Це також допомогло кожній медсестрі обробляти від 20 до 30 листів щодня, досягнувши 99% схвалення листів, створених MedScribe.
  2. Католицька освіта Брісбена надає Microsoft 365 Copilot 12 500 викладачам і використовує Microsoft Copilot Studio для створення генеративного інструменту ШІ, який допоможе педагогам інтегрувати католицькі традиції та цінності в класі.
  3. Crediclub заощаджує 96% на місяць на витратах на аудит і аналізує 150 зустрічей на годину за допомогою Azure AI, звільняючи час для 800 продавців-консультантів і 150 керівників філій для безпосередньої взаємодії з клієнтами.
  4. eClinicalWorks розробила інструмент із використанням служб Azure AI та Azure AI Document Intelligence, щоб допомогти медичним працівникам сканувати, сортувати та зіставляти тисячі факсів щороку, щоб зіставити надіслані факсом дані з поточними файлами пацієнтів.
  5. Управління освіти Північної Ірландії (EANI) представило Microsoft 365 Copilot, щоб зменшити роботу адміністратора та дозволити вчителям зосередитися на учнях. Партнерство Microsoft забезпечує безпечне та етичне використання штучного інтелекту, а підготовка вчителів зосереджена на швидкому написанні та ефективному застосуванні інструментів.
  6. Ma’aden використовує Microsoft 365 Copilot для підвищення продуктивності, заощаджуючи до 2200 годин на місяць. Такі завдання, як написання електронних листів, створення документів і аналіз даних, стали ефективнішими, допомагаючи Ma’aden досягати цілей розвитку.
  7. Marketing org mci group використовує Microsoft 365 Copilot для покращення використання ШІ та інших технологічних досягнень для підвищення ефективності співробітників.
  8. Компанія Michelin розгорнула Microsoft 365 Copilot і власний генеративний чат-бот зі штучним інтелектом на базі Azure OpenAI Service під назвою «Aurora», розроблений, щоб допомогти співробітникам оптимізувати роботу та ефективність команди, підвищуючи продуктивність у десять разів.
  9. Райффайзен Банк Інтернешнл створив власний ChatGPT, використовуючи Azure OpenAI Service, щоб автоматизувати повторювані завдання, як-от документування розвідувальних даних, і швидше узагальнювати юридичні, нормативні та банківські документи.
  10. Sanabil Investments розгорнула Microsoft 365 Copilot, щоб допомогти співробітникам скоротити час, витрачений на щоденні завдання вручну, які відволікали увагу від більш стратегічної та цінної роботи. Протягом двох місяців приблизно 70% співробітників регулярно використовували Copilot.
  11. Sensei випустив Microsoft 365, щоб зменшити кількість внутрішніх програм і краще підключити системи для спрощення співпраці, а також використовує Microsoft 365 Copilot для підвищення ефективності.
  12. Фонд Сікшана співпрацює з Microsoft Research India, щоб запровадити копілот ШІ для вчителів, який скорочує час підготовки до уроків з години чи більше до кількох хвилин.
  13. Університет Гонконгу запровадив Microsoft 365 Copilot для підвищення продуктивності шляхом автоматизації адміністративних завдань і надання інтелектуальної допомоги, дозволяючи викладачам більше зосереджуватися на навчанні.

  1. Accenture і Avanade запустили практику трансформації бізнесу Copilot за підтримки Microsoft і спільно інвестували в нові можливості, рішення та навчання, щоб допомогти організаціям безпечно та відповідально переосмислити свої бізнес-функції за допомогою генеративного та агентського ШІ та технологій Copilot.
  2. Access Holdings Plc прийняла Microsoft 365 Copilot, інтегрувавши генеративний штучний інтелект у щоденні інструменти, і, як наслідок, написання коду тепер займає дві години замість восьми, чат-боти запускаються за 10 днів замість трьох місяців, а презентації готуються за 45 хвилин замість шести годин.
  3. Adobe поєднує робочі процеси та аналітику Adobe Experience Cloud із Microsoft 365 Copilot, щоб надати генеративні можливості на основі штучного інтелекту, які дозволять маркетологам покращити співпрацю, ефективність і креативність.
  4. Amadeus дає змогу своїм командам зосереджувати свій час і навички на виконанні додаткових завдань за допомогою Microsoft 365 Copilot, підсумовуючи потоки електронних листів, чат або стенограми та підсумовуючи інформацію з різних джерел.
  5. ANZ інвестувала в Microsoft 365 Copilot, GitHub Copilot і Copilot у Microsoft Edge, щоб підвищити продуктивність та інновації серед своїх співробітників.
  6. Asahi Europe & International (AEI) перейняла Microsoft 365 Copilot, заощаджуючи співробітникам потенційно 15% часу, який раніше витрачався на адміністративні завдання.
  7. AXA розробила AXA Secure GPT, платформу на базі Azure OpenAI Service, яка дозволяє співробітникам використовувати потужність генеративного штучного інтелекту, націлюючись на найвищий рівень безпеки даних і відповідального використання інструменту.
  8. Axon Enterprise розробила новий інструмент штучного інтелекту з Azure OpenAI Service під назвою Draft One, що призвело до зменшення часу, витраченого на звіти, на 82%, що звільнило офіцерів для більшої взаємодії зі своєю спільнотою.
  9. Aztec Group підвищила продуктивність і покращила взаємодію з клієнтами, випробувавши Microsoft 365 Copilot із 300 співробітниками, виявивши «необмежені» варіанти використання та плани щодо більш широкого впровадження.
  10. Bader Sultan & Bros. Co. WLL запровадила Microsoft 365 Copilot, щоб підвищити продуктивність співробітників і пришвидшити час відповіді клієнтів.
  11. Bancolombia використовує GitHub Copilot, щоб розширити можливості своєї технічної команди, досягнувши збільшення генерації коду на 30%, збільшивши кількість автоматизованих змін додатків у середньому до 18 000 на рік із показником 42 продуктивних щоденних розгортань.
  12. Bank of Queensland Group використовує Microsoft 365 Copilot, і 70% користувачів економлять від двох з половиною до п’яти годин на тиждень.
  13. BaptistCare Community Services  використовує Microsoft 365 Copilot, щоб заощадити час співробітників, коли вони справляються з проблемами нестачі робочої сили, дозволяючи їм більше зосереджуватися на людях, про яких вони піклуються.
  14. Рада Барнслі була визнана «Подвійною радою року у 2023 році» за впровадження Microsoft 365 Copilot, який модернізував операції та скоротив адміністративні завдання, що призвело до підвищення рівня задоволеності роботою та розвитку креативності.
  15. Компанія BlackRock придбала понад 24 000 ліцензій на Microsoft 365 Copilot, які охоплюють усіх співробітників, функції та місця розташування, допомагаючи покращити досвід роботи з Copilot, включаючи розробку нових функцій і функцій.
  16. British Heart Foundation тестує Microsoft 365 Copilot, і під час початкового тестування користувачі оцінили, що Microsoft 365 Copilot може заощадити їм до 30 хвилин на день.
  17. Рада Бакінгемшира розгорнула Microsoft 365 Copilot, а співробітники повідомили про підвищення продуктивності, покращення якості та економію часу, що дозволяє різним командам робити більше з меншими витратами.
  18. Campari Group прийняла Microsoft 365 Copilot, щоб допомогти співробітникам інтегрувати його у свій робочий процес, що призвело до економії часу приблизно на дві години на тиждень завдяки підтримці рутинних дій, таких як керування електронною поштою, підготовка зустрічей, створення контенту та набуття навичок.
  19. Canadian Tire Corporation перенесла свої дані з локальних систем до Microsoft Azure та створила цифрових помічників за допомогою Azure OpenAI Service, і тепер понад 3000 корпоративних співробітників економлять від 30 до 60 хвилин на день за допомогою цифрового помічника ChatCTC.
  20. Capita використовує GitHub Copilot для підвищення продуктивності, а також покращення задоволеності розробників, найму й утримання.
  21. Cathay використовує Microsoft 365 Copilot, щоб спрощувати зустрічі та ефективніше керувати інформацією, зменшуючи трудомісткі завдання та сприяючи творчості.
  22. CDW використовував Microsoft 365 Copilot, щоб покращити якість роботи для 88% користувачів, дозволивши 77% виконувати завдання швидше та підвищивши продуктивність для 85% користувачів.
  23. Медичний центр Chi Mei полегшує робоче навантаження для лікарів, медсестер і фармацевтів за допомогою генеративного помічника зі штучним інтелектом, створеного на основі Azure OpenAI Service.
  24. Clifford Chance прийняв Microsoft 365 Copilot, щоб оптимізувати завдання, автоматизувати процеси та покращити співпрацю. Юристи використовують його для розробки та керування електронними листами та забезпечення відповідності, що дозволяє їм зосередитися на складній юридичній роботі та підвищити продуктивність.
  25. DLA Piper обрала Microsoft 365 Copilot, щоб підвищити продуктивність операційних і адміністративних груп, заощаджуючи до 36 годин на тиждень на створенні вмісту та аналізі даних.
  26. Eaton застосував Microsoft 365 Copilot для автоматизації створення 1000 стандартних операційних процедур для оптимізації операцій обслуговування клієнтів і покращення доступу до даних між командами, скоротивши час створення з однієї години до 10 хвилин.
  27. E.ON зосереджується на енергетичному переході Німеччини, використовуючи Microsoft 365 Copilot для керування складною мережею в режимі реального часу, підвищуючи продуктивність і ефективність своєї робочої сили.
  28. Enerijisa Uretim запровадив Microsoft 365 Copilot, щоб оптимізувати підсумки нарад, переформатувати документи та скласти звіти, дозволяючи співробітникам зосередитися на більш стратегічних і повноцінних заходах замість того, щоб витрачати шість годин на наради.
  29. EPAM розгортає Microsoft 365 Copilot для консолідації інформації та створення вмісту та документів.
  30. Farm Credit Canada запровадила Microsoft 365 Copilot, що дозволило заощадити час на рутинних завданнях для 78% користувачів, причому 30% заощадили від 30 до 60 хвилин на тиждень і 35% заощадили понад годину на тиждень, що дозволило співробітникам зосередитися на додаткових завданнях.
  31. Finastra  використовувала Microsoft 365 Copilot, щоб автоматизувати завдання, покращити створення вмісту, покращити аналітику та персоналізувати взаємодію з клієнтами, а співробітники повідомили про економію часу на 20–50%.
  32. Four Agency Worldwide підвищила продуктивність співробітників за допомогою Microsoft 365 Copilot для створення ідей для творчої роботи та підтримки важких адміністративних процесів, аналізу даних і створення звітів, дозволяючи персоналу зосередитися на охопленні та менше часу на роботу з документами.
  33. Goodwill of Orange County розробила програму на базі штучного інтелекту, використовуючи можливості Azure AI, щоб допомогти більшій кількості людей, у тому числі з вадами розвитку, інтелектуальними та фізичними вадами, працювати на незаповнених посадах в електронній комерції.
  34. Харві використовує Azure OpenAI, щоб спростити рутинні завдання в сотнях юридичних фірм і юридичних команд, а один корпоративний юрист сказав, що він заощадив 10 годин роботи на тиждень.
  35. Співробітники Honeywell економлять 92 хвилини на тиждень — це 74 години на рік! Відмова від відповідальності: Статистичні дані взято з внутрішнього опитування Honeywell 5000 співробітників, у якому брали участь 611 співробітників.
  36. Співробітники Insight , які використовують Copilot, бачать чотири години продуктивності на тиждень завдяки узагальненню даних і створенню вмісту.
  37. Joos використовує Microsoft 365 Copilot, щоб розвивати свій бренд завдяки міжнародній співпраці шляхом оптимізації зустрічей, оптимізації презентацій і покращення комунікації.
  38. Kantar використовує потужність Microsoft 365 Copilot, скорочуючи дорогі та трудомісткі ІТ-процеси та підвищуючи продуктивність працівників.
  39. KMS Lighthouse вдосконалив свою платформу керування знаннями за допомогою інтеграції Microsoft Teams і Dynamics 365, що дозволяє користувачам використовувати KMS Lighthouse без необхідності перемикання програм. А завдяки службі Azure OpenAI компанії можуть швидше створювати відповідний вміст у програмі KMS Lighthouse.
  40. KPMG Australia використовує Microsoft Azure OpenAI Service, Azure AI Search і Microsoft Copilot 365 для виконання розширеного текстового аналізу десятків вихідних документів клієнта для виявлення повної або часткової відповідності або невідповідності за частку часу, необхідного для оцінювання вручну.
  41. LGT запускає Microsoft Copilot LGT для підвищення ефективності, показуючи, що користувачі економлять у середньому годину на тиждень навіть на пілотній фазі.
  42. Localiza&Co , лідер індустрії мобільності в Латинській Америці, впровадила Microsoft 365 Copilot для автоматизації процесів і підвищення ефективності, а також скоротила 8,3 робочих годин на одного працівника на місяць.
  43. Lotte Hotels & Resorts створює нову робочу культуру, яка дозволяє співробітникам працювати ефективніше та зосереджуватися на характері роботи, використовуючи Microsoft Power Platform для автоматизації.
  44. MAIRE використовує Microsoft 365 Copilot для автоматизації рутинних завдань, заощаджуючи понад 800 робочих годин на місяць, звільняючи інженерів і професіоналів для стратегічної діяльності, одночасно підтримуючи перехід MAIRE на зелену енергію, зменшуючи їхній вуглецевий слід.
  45. McDonald’s China вибрала Microsoft Azure AI, GitHub Copilot і Azure AI Search для трансформації своєї діяльності, що призвело до значного збільшення впровадження, використання та утримання AI з 2000 до 30 000 транзакцій співробітників щомісяця.
  46. McKnight Foundation запровадила Microsoft 365 Copilot для всіх співробітників, заощадивши час, підвищивши продуктивність і звільнивши простір для зосередження на стратегічних пріоритетах.
  47. Medigold Health використовує Azure OpenAI Service, щоб значно скоротити час, який клініцисти витрачають на написання звітів під час консультацій та адміністративного часу.
  48. Morula Health використовує Microsoft 365 Copilot, щоб підвищити продуктивність, оптимізувати завдання з написання медичних документів і забезпечити безпеку даних, зрештою покращуючи ефективність і задоволеність клієнтів.
  49. Motor Oil Group досягає значного підвищення ефективності завдяки інтеграції Microsoft 365 Copilot у свої робочі процеси, завдяки чому персонал витрачає хвилини на завдання, які раніше займали тижні.
  50. Nagel-Group використовує Azure OpenAI Service, щоб допомогти співробітникам швидко отримувати доступ до інформації, що економить час, створює ефективність і прозорість, а також забезпечує загальну якість відповідей.
  51. Національний австралійський банк використовує Microsoft 365 Copilot для щоденного підвищення продуктивності й аналізу даних, а також Security Copilot для швидкого аналізу мільйонів журналів подій безпеки та дозволяє інженерам зосередитися на більш важливих областях.
  52. Асоціація гравців NFL інтегрувала служби штучного інтелекту Azure і службу додатків Azure у свій процес перевірки відео, скоротивши час перевірки до 73%, значно підвищивши ефективність і підвищивши безпеку гравців завдяки послідовному застосуванню правил.
  53. O2 Czech Republic підвищує продуктивність і оптимізує зустрічі за допомогою Microsoft 365 Copilot, революційно змінивши спосіб обміну інформацією та зробивши автоматизацію частиною щоденної роботи.
  54. Компанія Onepoint розробила безпечний розмовний агент на основі Azure OpenAI, який забезпечує підвищення продуктивності на 10–15% у всіх бізнес-напрямках.
  55. Orange Group має понад 40 випадків використання Azure OpenAI Service і GitHub Copilot у бізнес-функціях для підтримки співробітників у їхніх повсякденних завданнях, дозволяючи їм зосередитися на діяльності з вищою доданою вартістю.
  56. Фонд NHS Hospitals Oxford University Trust запровадив Microsoft 365 Copilot, щоб підвищити продуктивність роботи зі звітами персоналу, заощадивши одну-дві години на тиждень або просте завдання форматування до кількох секунд, забезпечивши більше ресурсів для надання першочергових послуг.
  57. PA Consulting трансформувала свої продажі за допомогою Microsoft 365 Copilot, щоб її співробітники могли приділяти більше часу діяльності, яка має найбільший вплив на клієнтів, і максимізувати стратегічну цінність, яку вони забезпечують.
  58. Компанія Petrobras використовувала службу Azure OpenAI для створення ChatPetrobras, яка оптимізує робочі процеси, зменшує ручні завдання та узагальнює звіти для своїх 110 000 співробітників.
  59. Petrochemical Industries Company автоматизує робочі процеси, щоб заощадити час за допомогою Microsoft 365 Copilot від тижнів до днів, годин до секунд.
  60. PIMCO створила ChatGWM з Azure AI Foundry, комплексною платформою, яка надає можливість ставити запитання, отримувати відповіді та перевіряти відповіді в одному місці, щоб команди могли витрачати більше часу на залучення клієнтів і ведення більш глибоких розмов.
  61. Технологія PKSHA оптимізує їхній час на критично важливу роботу, підвищуючи ефективність у підготовці зустрічей, аналізі даних та ідеях за допомогою Microsoft 365 Copilot.
  62. Providence співпрацює з Nuance і Microsoft, щоб прискорити розробку та впровадження генеративних додатків на основі штучного інтелекту, допомагаючи покращити якість медичної допомоги та доступність, а також зменшити адміністративне навантаження лікаря.
  63. RTI International прийняла Microsoft 365 Copilot, щоб підвищити продуктивність усюди, де це можливо, дозволяючи персоналу зосередитися на своїх сферах знань, пропонуючи ще кращі науково обґрунтовані рішення для клієнтів.
  64. SACE , італійська фінансово-страхова компанія, використовує Microsoft 365 Copilot і Viva для підвищення продуктивності та розкриття потенціалу співробітників, одночасно покращуючи загальний добробут — і дані про підвищення продуктивності за перші дев’ять місяців впровадження показують зростання на 23%.
  65. Sandvik Coromant використовує Microsoft Copilot for Sales для підвищення ефективності та точності, скорочуючи щонайменше одну хвилину на кожну транзакцію, дозволяючи продавцям і менеджерам з роботи з клієнтами зосередити свій досвід на реагуванні на потреби клієнтів за допомогою аналізу, креативності та адаптації.
  66. Sasfin Bank розробив рішення на базі Microsoft Azure, яке централізувало 20 000 документів для аналізу положень контракту та надання знімків у реальному часі, переміщуючи здогадки в процес прийняття рішень на основі даних.
  67. Компанія Scottish Water запровадила Microsoft 365 Copilot, зводячи звичайні завдання до мінімуму, і таким чином звільняючи час для працівників, щоб працювати над більш значущими завданнями.
  68. Shriners Children’s розробила платформу штучного інтелекту, яка дозволяє клініцистам легко та безпечно переглядати дані пацієнтів в окремому місці, покращуючи догляд за пацієнтами та підвищуючи ефективність їхніх медичних послуг.
  69. Siemens використовує Azure OpenAI Service для підвищення ефективності, скорочення часу простою та усунення нестачі робочої сили.
  70. Співробітники Softchoice на власному досвіді переконалися, як Microsoft 365 Copilot може трансформувати щоденні робочі процеси, реалізуючи підвищення продуктивності завдяки скороченню на 97% часу, витраченого на підбиття підсумків технічних зустрічей, і до 70% часу, витраченого на створення вмісту.
  71. Компанія Syensqo використала службу Azure OpenAI від Microsoft, щоб за три місяці розробити спеціального чат-бота зі штучним інтелектом, що покращило внутрішнє керування даними, процес прийняття рішень і загальну ефективність.
  72. Teladoc Health використовує Microsoft 365 Copilot, щоб революціонізувати свої операції телемедицини, автоматизувати рутинні завдання, підвищити ефективність і продуктивність.
  73. Telstra розробила два передові генеративні інструменти штучного інтелекту на основі Microsoft Azure OpenAI Service: 90% співробітників використовують інструмент One Sentence Summary, що призвело до того, що на 20% менше контактували з клієнтами, а 84% агентів обслуговування клієнтів використовують рішення Ask Telstra.
  74. Topsoe досягла 85% впровадження штучного інтелекту серед офісних працівників за сім місяців, значно підвищивши продуктивність і бізнес-процеси.
  75. Рада округу Торфаен використала Microsoft 365 Copilot для оптимізації бек-офісних процесів, що призвело до значної економії часу та підвищення продуктивності як для бізнес-команд, так і для дитячих служб, і планується подальше розгортання.
  76. Trace3 використала Microsoft 365 Copilot для оптимізації та вдосконалення процесів у всьому бізнесі та з клієнтами, наприклад, скоротила час, який потрібен менеджерам з підбору кадрів, щоб відповісти заявникам протягом кількох днів замість кількох тижнів.
  77. Unilever переосмислює свій маркетинговий процес за допомогою Copilot, заощаджуючи час на завданнях для інструктажу, автоматично залучаючи релевантні ринкові дані, вміст і статистику для прискорення запуску кампаній.
  78. Uniper SE  запровадив Microsoft 365 Copilot, щоб скоротити час, витрачений на ручні та повторювані завдання, і допомогти працівникам зосередитися на більш актуальній роботі, наприклад, розробці покращених рішень для прискорення переходу на енергію.
  79. Unum Group створила спеціальну програму штучного інтелекту для пошуку 1,3 терабайта даних із точністю 95% за допомогою Azure OpenAI Service.
  80. Virgin Atlantic прийняла Microsoft 365 Copilot і GitHub Copilot і бачить реальні переваги для бізнесу, зокрема підвищення продуктивності та створення нових способів роботи.
  81. Visier  створив генеративний помічник зі штучним інтелектом, який використовує Azure AI і Azure OpenAI Services, щоб надавати аналітику робочої сили та практичну інформацію для понад 50 000 клієнтів.
  82. Virtual Dental Care розробила програму AI Smart Scan, яка використовує Microsoft Azure, щоб скоротити паперову роботу для мобільних стоматологічних клінік у школах на 75% і звільнити стоматологів, щоб приділяти більше часу догляду за пацієнтами.
  83. Zakladni Skola As Hlavkova прийняла Microsoft 365 Copilot і побачила покращення обробки адміністративних документів на 60%, скоротила підготовку до уроку з годин до кількох хвилин, підвищила інклюзивність і покращила спілкування з учнями та батьками.

Переосмислення залучення клієнтів

Ми бачили чудові приклади того, як генеративний штучний інтелект може автоматизувати створення контенту, забезпечуючи наявність свіжих і привабливих матеріалів, готових до використання. Він персоналізує досвід клієнтів, обробляючи цифри, підвищуючи рівень конверсії. Це робить операції плавнішими, допомагаючи командам швидше запускати кампанії. Крім того, він стимулює інновації, створюючи досвід, який приносить задоволення клієнтам і одночасно полегшує навантаження на персонал. Застосування генеративного штучного інтелекту є ключовим для організацій, які хочуть переосмислити взаємодію з клієнтами, випереджати гру та стимулювати інновації та ефективність.

Нові історії:

  1. Aditya Birla Capital створив чат-бот SimpliFi на Microsoft Azure, щоб спростити інформацію про фінансові послуги та пропозиції за допомогою інтелектуального пошуку та проактивного підказування з мінімальною затримкою та високою масштабованістю.
  2. AIA використовує Copilot у Dynamics 365 Customer Service, щоб дозволити представникам служби обслуговування клієнтів обробляти більше випадків за менший час, автоматизуючи трудомісткі завдання, як-от написання електронних листів клієнтів і узагальнення тривалих чатів та історій випадків.
  3. Aydem Energy і партнер Microsoft Softtech використовували Azure OpenAI Service, щоб створити помічника зі штучним інтелектом для WhatsApp, надаючи клієнтам оновлення в реальному часі та обробляючи показання лічильників, перевірки рахунків і претензії.
  4. Місто Буенос-Айрес розробило Boti з ChatGPT за допомогою Azure OpenAI Service для керування кількома каналами обслуговування та персоналізації ключових послуг для жителів і туристів. Чат-бот централізує дані, забезпечує взаємодію природною мовою та масштабується для обробки високих вимог, керуючи 2 мільйонами запитів на місяць без втручання людини, зменшуючи операційне навантаження на 50%, покращуючи досвід громадян і підвищуючи ефективність.
  5. de Alliantie створив генеративний чат-бот штучного інтелекту, використовуючи Azure OpenAI, щоб перетравлювати інформацію в їхній онлайн-базі знань, щоб персонал міг отримати точні відповіді за лічені секунди. Інше рішення на основі штучного інтелекту Azure транскрибує та підсумовує виклики, а потім класифікує їх за темами.
  6. Haceb створив віртуального асистента технічної підтримки з генеративним штучним інтелектом, який допомагає фахівцям на місці швидше й ефективніше виявляти неполадки, діагностувати та вирішувати проблеми з продуктом.
  7. Банківська група Lloyds розробила додаток Branch Translation Apps за допомогою Microsoft Power Apps і Azure AI, щоб покращити спілкування з клієнтами, які не розмовляють англійською мовою, а інновація покращила надання послуг, отримуючи позитивні відгуки як від співробітників, так і від клієнтів.
  8. Staffbase надає своїм клієнтам Staffbase Companion, який допомагає покращити внутрішню комунікацію завдяки швидкому створенню вмісту, узагальненню, перекладу та майбутнім можливостям — і залишатися впевненим у захисті даних.
  9. Tekion створив Automative Retail Cloud, уніфіковану хмарну платформу, яка використовує генеративний штучний інтелект для аналізу комунікацій, отримання інформації та надання індивідуальних рекомендацій для торгових агентів.
  10. Welcome Account створив банківську програму з розмовним агентом на основі Azure OpenAI Service, щоб допомогти людям керувати своїми фінансами та адміністративними процедурами. Цей багатомовний агент уже щодня надає допомогу не менше тисячі біженців.
  11. UBS використовує рішення Azure AI, включно з Azure AI Search і Azure OpenAI Service, для роботи «розумних помічників», які спрощують доступ до вмісту та надають інформацію в режимі реального часу клієнтським консультантам, підвищуючи ефективність і залучення клієнтів.
  12. Virbe дає змогу компаніям взаємодіяти з клієнтами за допомогою аватарів на основі штучного інтелекту, а за допомогою таких служб Azure AI, як Azure OpenAI Service і Azure AI Search, Virbe покращила свої аватари штучного інтелекту та спростила взаємодію з корпоративними клієнтами — і клієнти бачать до 10-кратного збільшення потенційних клієнтів.

  1. Компанія Absa запровадила Microsoft Copilot для оптимізації різноманітних бізнес-процесів, заощаджуючи кілька годин на адміністративних завданнях щодня.
  2. Adobe використовує Microsoft Azure для оптимізації взаємодії з клієнтами, використовуючи потужність підключених хмарних служб і створюючи синергію, яка стимулює трансформацію ШІ в різних галузях.
  3. Acentra Health розробила Medscribe, веб-додаток, який використовує Azure OpenAI Service для створення чернеток листів у безпечному, сумісному з HIPPA анклаві, який відповідає на звернення клієнтів щодо медичних послуг протягом 24 годин, скорочуючи час, витрачений на кожне звернення, на 50%.
  4. Air India використала службу Azure OpenAI для розробки віртуального помічника, який повністю автоматизовано обробляє майже 4 мільйони запитів клієнтів, значно покращуючи взаємодію з клієнтами та уникаючи витрат на підтримку клієнтів у мільйони доларів.
  5. Авіакомпанія Alaska Airlines використовує Microsoft Azure, Microsoft Defender і GitHub, щоб забезпечити своїм пасажирам безперебійну подорож від покупки квитка до отримання багажу, і почала використовувати службу Azure OpenAI, щоб розблокувати більше бізнес-цільності для своїх центрів обслуговування клієнтів і контактних центрів.
  6. Ally Financial використовує Azure OpenAI Service, щоб скоротити ручні завдання для своїх співробітників служби підтримки клієнтів, звільняючи час для взаємодії з клієнтами.
  7. BMW Group оптимізує взаємодію з клієнтами, підключаючи 13 мільйонів активних користувачів до своїх автомобілів за допомогою програми MyBMW на Azure, яка підтримує 450 мільйонів щоденних запитів і 3,2 ТБ обробки даних.
  8. Компанія Boyner потроїла свою ефективність електронної комерції за допомогою Microsoft Azure, відзначивши зростання задоволеності клієнтів, залученості, коефіцієнта конверсії та доходу.
  9. Bradesco Bank інтегрував Microsoft Azure до свого віртуального помічника BIA, що призвело до скорочення часу відповіді з днів до годин, підвищення операційної ефективності та задоволеності клієнтів.
  10. Capgemini Mexico інтегрувала GitHub Copilot для підтримки масштабованих реалізацій ШІ, що призвело до покращення взаємодії з клієнтами та підвищення ефективності.
  11. Capitec Bank використовує Azure OpenAI Service і Microsoft 365 Copilot, завдяки чому їхній чат-бот на основі штучного інтелекту допомагає консультантам із обслуговування клієнтів ефективніше отримувати доступ до інформації про продукти, заощаджуючи значний час співробітників щотижня.
  12. Cdiscount використовує GitHub Copilot і Azure OpenAI Service для підвищення ефективності розробників, оптимізації категоризації продуктів і підвищення рівня задоволеності клієнтів.
  13. Cemex використовувала Azure OpenAI Service для запуску Technical Xpert, інструменту штучного інтелекту, який використовується торговими агентами для надання миттєвого доступу до повної інформації про продукт і клієнтське рішення, значно скорочуючи час пошуку на 80%.
  14. Chanel розширила досвід своїх клієнтів і підвищила ефективність роботи співробітників, використовуючи Microsoft Fabric і Azure OpenAI Service для перекладів у реальному часі та моніторингу якості.
  15. City of Burlington  створив два рішення на основі штучного інтелекту: систему MyFiles із використанням Microsoft Power Platform для отримання дозволів на будівництво та CoBy, цілодобову службу підтримки клієнтів із використанням Microsoft Copilot Studio.
  16. Міська влада Мадрида створила віртуального помічника зі штучним інтелектом із Microsoft Azure OpenAI Service, який пропонує туристам точну інформацію в реальному часі та персоналізовані відповіді понад 95 мовами.
  17. Cognizant робить управління продуктивністю більш ефективним і значущим за допомогою Microsoft Azure Machine Learning, щоб допомогти клієнтам у різних галузях передбачати, створювати та керувати інноваційними цифровими підприємствами.
  18. Coles Group використала Microsoft Azure для посилення своєї цифрової присутності та покращення взаємодії з клієнтами, розгортаючи нові програми у своїх магазинах у шість разів швидше, не перериваючи робоче навантаження.
  19. Commercial Bank of Dubai використовував Microsoft Azure для оновлення інфраструктури своїх додатків, покращивши безпеку транзакцій і швидкість, тож окремі клієнти тепер можуть відкрити рахунок і розпочати банківські операції приблизно за дві хвилини.
  20. Cradle Fund , який займається підтримкою стартапів у Малайзії, представив чат-бота на основі штучного інтелекту, щоб покращити взаємодію користувачів і залучити громадськість. Залученість користувачів зросла в чотири рази, а час вирішення проблеми скоротився з двох днів до кількох кліків. Cradle також зменшив витрати на обслуговування клієнтів на 35%, збільшив міжнародні взаємодії на 40% і збільшив щоденні відвідування в 10 разів.
  21. Doctolib , провідна компанія електронної охорони здоров’я у Франції, використовує технологію Microsoft для розробки медичного асистента на основі штучного інтелекту, який інтегрує Azure OpenAI Service і Mistral Large на Azure.
  22. Docusign використовував Azure AI для розробки своєї платформи інтелектуального керування угодами (IAM), яка підтримує мільйони робочих процесів, скорочуючи час обробки контрактів і підвищуючи задоволеність клієнтів за допомогою розширеної аналітики на основі штучного інтелекту.
  23. Управління електроенергетики та водопостачання Дубая значно підвищило продуктивність і задоволеність клієнтів завдяки інтеграції багатьох рішень Microsoft AI, скоротивши час виконання завдань з днів до годин і досягнувши рівня задоволеності клієнтів у 98%.
  24. Elcome використовує Microsoft 365 Copilot для покращення взаємодії з клієнтами, скорочуючи час відповіді з 24 годин до восьми годин.
  25. elunic розробив shopfloor.GPT на основі Azure OpenAI, що підвищує продуктивність для клієнтів, заощаджуючи 15 хвилин на запит.
  26. Компанії Estée Lauder використовують службу Azure OpenAI для встановлення тісніших зв’язків із споживачами та збільшення швидкості виходу на ринок із місцевою релевантністю.
  27. First National Bank (FNB) використовує Microsoft Copilot for Sales, щоб допомогти банкірам створювати професійні, продумані електронні листи 13 рідними південноафриканськими мовами, щоб покращити взаємодію з клієнтами, оптимізувати комунікацію та посилити свою прихильність до інновацій та обслуговування клієнтів.
  28. Flora Food Group перейшла на Microsoft Fabric, щоб пропонувати своїм клієнтам більш детальну та своєчасну статистику, покращуючи надання послуг і задоволеність клієнтів.
  29. Groupama розгорнула віртуального помічника за допомогою Azure OpenAI Service, який надає надійну, перевірену та перевірену інформацію та може похвалитися 80% успіхом.
  30. Holland America Line розробила віртуального агента за допомогою Microsoft Copilot Studio, який діє як цифровий консьєрж на їхньому веб-сайті для підтримки нових і існуючих клієнтів і консультантів з питань подорожей, який досяг високого рівня вирішення та наразі обробляє тисячі розмов на тиждень.
  31. Міжнародний університет прикладних наук (IU) запровадив Azure OpenAI Service, щоб революціонізувати навчання за допомогою персоналізованого помічника, який може взаємодіяти з кожним студентом так само, як людина.
  32. Investec використовує Microsoft 365 Copilot for Sales, щоб покращити відносини з клієнтами банку, за приблизними підрахунками, заощаджуючи приблизно 200 годин на рік, зрештою підвищуючи продуктивність продажів і забезпечуючи персоналізований, бездоганний досвід роботи з клієнтами.
  33. Jato Dynamics використовувала Azure OpenAI Service для автоматизації створення вмісту, допомагаючи дилерам економити приблизно 32 години щомісяця.
  34. Кенійський Червоний Хрест працював із Pathways Technologies над розробкою чат-бота для психічного здоров’я в Azure AI.
  35. LALIGA забезпечує безперебійний досвід для вболівальників і аналізує AI за допомогою Azure Arc, використовуючи AI в Azure для оптимізації планування матчів та інших ключових операцій.
  36. Legrand використовував Azure OpenAI Service, щоб скоротити час для створення даних про продукт на 60% і покращити взаємодію зі службою підтримки за допомогою швидкої та точної інформації.
  37. Linum використовує Microsoft Azure, щоб навчати свої моделі перетворення тексту у відео швидше та ефективніше без втрати продуктивності та витрачання ресурсів.
  38. Lumen Technologies переосмислює успіх клієнтів і процеси продажів за допомогою стратегічного використання Microsoft 365 Copilot, підвищуючи продуктивність, продажі та обслуговування клієнтів у секторі глобальних комунікацій.
  39. Компанія Mars Science & Diagnostics використовувала каталог Azure AI для створення генеративних додатків AI для підвищення точності та швидкого отримання аналітичних даних, допомагаючи домашнім тваринам із критичними недіагностованими захворюваннями швидше отримати необхідний догляд.
  40. McKinsey & Company  створює агента, щоб скоротити процес адаптації клієнтів шляхом скорочення часу виконання замовлення на 90% і адміністративної роботи на 30%.
  41. Meesho використовував Microsoft Azure OpenAI Service і GitHub Copilot для покращення обслуговування клієнтів і розробки програмного забезпечення, що призвело до підвищення рівня задоволеності клієнтів на 25% і на 40% збільшення трафіку на запити до служби підтримки клієнтів.
  42. Milpark Education інтегрувала Microsoft Copilot і Copilot Studio й лише за чотири місяці підвищила ефективність і точність підтримки студентів, зменшивши середній час вирішення проблеми на 50% і час ескалації більш ніж на 30%.
  43. Національна баскетбольна асоціація використовує службу Azure OpenAI, щоб пришвидшити час виходу на ринок, допомагаючи вболівальникам зв’язуватися з лігою за допомогою персоналізованої локалізованої статистики для покращення досвіду вболівальників.
  44. NC Fusion обрала комплексне рішення Microsoft, щоб спростити маркетингову діяльність і точно націлити найкращі сегменти аудиторії.
  45. Medgate, дочірня компанія Otto Group, що займається телемедициною, розробила медичний Copilot на базі Azure OpenAI, який узагальнює консультації, підтримує сортування та забезпечує переклади в реальному часі.
  46. Orbital Witness використала великі мовні моделі (LLM) в Azure OpenAI, щоб створити інноваційну програму AI Agent Orbital Copilot, яка може заощадити 70 відсотків часу, який витрачається командам юристів на перевірку власності.
  47. Компанія Pacific Gas & Electric створила чат-бота за допомогою Microsoft Copilot Studio, який щорічно економить 1,1 мільйона доларів США на підтримці служби підтримки.
  48. Компанія Parloa застосувала підхід «голос насамперед» і створила платформу керування агентами штучного інтелекту корпоративного рівня для автоматизації взаємодії з клієнтами в програмах телефону, чату та обміну повідомленнями.
  49. Pockyt використовує GitHub Copilot і очікує збільшення продуктивності на 500% у середньостроковій та довгостроковій перспективі, оскільки вони продовжують адаптувати ШІ та налаштовувати життєвий цикл розробки програмного забезпечення.
  50. Департамент освіти Південної Австралії запустив освітній чат-бот на основі штучного інтелекту, щоб допомогти захистити учнів від шкідливого контенту та запровадити відповідальний штучний інтелект у класах.
  51. Sync Labs використовує Microsoft Azure для створення рішень на основі штучного інтелекту, які призвели до значного 30-кратного збільшення доходу та 100-кратного розширення клієнтської бази.
  52. Syndigo використовує Azure для прискорення цифрової комерції для своїх клієнтів більш ніж на 40% і розширення своєї клієнтської бази.
  53. Telkomsel створив віртуального помічника з Azure OpenAI Service, що призвело до стрибка у взаємодії клієнтів із самообслуговуванням з 19% до 45%, а кількість дзвінків знизилася з 8000 до 1000 дзвінків на день.
  54. Університет Торренса вирішив використовувати Azure OpenAI, щоб покращити свій досвід онлайн-навчання, заощадивши 20 000 годин і 2,4 мільйона доларів часу та ресурсів.
  55. Trusting Social інтегрував служби Microsoft Azure для запуску агентів на основі штучного інтелекту, які змінюють роботу банків і трансформують банківський досвід їхніх клієнтів.
  56. Університет Каліфорнії в Берклі використовував Azure OpenAI Service для розгортання спеціального чат-бота штучного інтелекту, який підтримує навчання студентів і допомагає студентам виконувати складну курсову роботу.
  57. Університет Сіднея створив платформу штучного інтелекту для самообслуговування на базі Azure OpenAI Service, щоб дозволити викладачам створювати власні чат-боти для покращення взаємодії студентів, зворотного зв’язку, моделювання кар’єри тощо.
  58. Ван Лансхот Кемпен використовує Microsoft 365 Copilot, щоб скоротити час, потрібний для щоденних завдань, звільняючи час, щоб інвестувати в цей важливий особистий зв’язок.
  59. Компанія Virgin Money  створила відзначеного нагородами віртуального помічника, використовуючи Copilot Studio, щоб допомогти зміцнити довіру клієнтів до їхніх цифрових продуктів і послуг.
  60. VOCALLS автоматизує понад 50 мільйонів взаємодій на рік, що призводить до скорочення середнього часу обробки на 78%, крім збільшення кількості прийнятих викликів на 120%.
  61. Vodafone Group використовує рішення Microsoft зі штучним інтелектом, включаючи Azure AI Foundry, OpenAI Service, Copilot і AI Search, щоб досягти 70% рівня вирішення запитів клієнтів через цифрові канали та скоротити час дзвінків принаймні на одну хвилину.
  62. Walmart використовує Azure OpenAI Service, щоб надати клієнтам корисний та інтуїтивно зрозумілий досвід перегляду веб-сторінок, призначений для надання спеціального списку персоналізованих товарів, які шукає покупець.
  63. Weights & Biases створили платформу, яка працює на Microsoft Azure, що дозволяє розробникам вести записи, реєструвати успіхи та невдачі та автоматизувати ручні завдання.
  64. World2Meet забезпечує краще обслуговування клієнтів і роботу за допомогою нового віртуального помічника на базі Microsoft Azure.
  65. Коледж Xavier модернізує свої інформаційні системи для студентів на Microsoft Dynamics 365 і Microsoft Azure, щоб розблокувати потужну інформацію, сприяючи інноваціям і прийняттю рішень на основі даних.
  66. Zavarovalnica Triglav впровадила Microsoft Dynamics 365 і Azure OpenAI Service, щоб оптимізувати свої операції за допомогою автоматизованих відповідей і розумного перенаправлення запитів клієнтів.
  67. Zurich Insurance Group використовувала Azure OpenAI Service для розробки передових програм штучного інтелекту, що призвело до більш точної та ефективної оцінки ризиків, прискорення процесу андеррайтингу, скорочення часу виконання робіт і підвищення рівня задоволеності клієнтів.

Реформування бізнес-процесу

Трансформація операцій — це ще один спосіб заохочення генеративного штучного інтелекту до інновацій і підвищення ефективності різних бізнес-функцій. У сфері маркетингу він може створювати персоналізований контент для справжнього залучення різних аудиторій. Для управління ланцюгом постачання він може передбачати ринкові тенденції, щоб компанії могли оптимізувати рівень своїх запасів. Відділи кадрів можуть прискорити процес найму, а фінансові служби можуть використовувати його для виявлення шахрайства та оцінки ризиків. За допомогою генеративного штучного інтелекту компанії не просто вдосконалюють свої поточні процеси, вони також відкривають нові захоплюючі можливості для зростання.

Нові історії:

  1. Bank of Queensland модернізує свої операції за допомогою Azure, Microsoft 365 і Microsoft 365 Copilot, використовуючи штучний інтелект для оптимізації бізнес-процесів, таких як створення маркетингового контенту, побудова звітів і планів і складання контенту для HR.
  2. Document360 створив базу знань і сервісну платформу на базі штучного інтелекту, щоб компанії могли створювати, керувати та публікувати онлайн-документацію, включаючи посібники з продуктів, СОП і вікі-сторінки.
  3. Eduvos спрощує зарахування студентів за допомогою Microsoft Azure і Dynamics 365, скорочуючи час з 90 днів до майже миттєвих і пов’язаних з цим витрат на 90%.
  4. Emirates Global Aluminum (EGA) використовує Azure Local для підтримки своєї цифрової виробничої платформи, включаючи підтримку важливих для безпеки програм, які використовують ШІ. Завдяки своєму гібридному середовищу Azure EGA досягла в 10-13 разів швидшого часу реакції ШІ та 86% економії коштів для випадків використання зображень і відео ШІ.
  5. Hellenic Cadastre створив систему, яка читає та класифікує майнові контракти, застосовує правові норми та надає оцінки для затвердження за допомогою Azure OpenAI Service. Сьогодні оцінка операцій з нерухомістю займає менше 10 хвилин замість годин, що зменшує витрати з 15 євро до 0,11 євро за оцінку. Система також підвищила юридичну безпеку власників нерухомості та підвищила економіку Греції, дозволяючи швидше завершувати операції.
  6. Стартап legal-i використовує штучний інтелект для аналізу неструктурованих даних і допомагає фахівцям із дорогого страхування швидше приймати кращі рішення, прискорюючи процеси охорони здоров’я та страхування та покращуючи точність результатів.
  7. Видавнича компанія SHUEISHA Inc. використовує Microsoft Security Copilot, щоб швидше реагувати на інциденти, підвищуючи впевненість і ефективність персоналу з кібербезпеки.
  8. thyssencrupp використовує Siemens Industrial Copilot, створений на базі Azure OpenAI Service, щоб усунути дефіцит кваліфікованої робочої сили, революціонізуючи процес програмування та керування обладнанням.
  9. Компанія US AutoForce запровадила Dynamics 365 Supply Chain Management для централізації складських даних, підключення процесів і підвищення ефективності роботи з використанням Microsoft Copilot for Finance для автоматизації щомісячних звірок.

  1. Група ABB інтегрувала службу Azure OpenAI у свою платформу Genix Copilot, що дозволяє клієнтам досягти до 30% економії на експлуатації та обслуговуванні, на 20% покращити енергоспоживання та оптимізацію викидів і на 80% скоротити кількість звернень до служби підтримки.
  2. Accelleron використовував Microsoft Power Platform для підтримки численних бізнес-додатків і спрощення процесів для агентів обслуговування та співробітників, що призвело до впровадження нових агентів за 30 хвилин порівняно з двома днями для інших рішень.
  3. Accenture розробила фінансового консультанта на основі штучного інтелекту, який використовує RISE із SAP у Microsoft Azure для вдосконалення їх інфраструктури та інтеграції фінансових даних.
  4. Atomicwork використовує Azure OpenAI, щоб об’єднати три потужні можливості: розмовний помічник, сучасна система керування послугами та платформа автоматизації робочого процесу.
  5. Blink Ops повністю використала генеративний штучний інтелект, щоб створити перший у світі копілот автоматизації безпеки з понад 8000 автоматизованих робочих процесів, які допомагають будь-якому завданню безпеки/ІТ за допомогою підказок.
  6. Chalhoub Group використовує Microsoft Fabric для модернізації своєї аналітики даних і оптимізації своїх джерел даних на одній платформі, підвищуючи гнучкість, покращуючи аналітику та прискорюючи процеси.
  7. Cineplex розробляє інноваційні рішення автоматизації для фінансів, обслуговування гостей та інших відділів, заощаджуючи компанії понад 30 000 годин на рік на ручній обробці.
  8. ClearBank переніс свої послуги в Microsoft Azure, щоб підвищити масштабованість і ефективність, випустивши на 183% більше щомісячних випусків системи, отримавши як масштабованість, так і ефективність.
  9. Danske Statsbaner підвищує продуктивність на 30% за допомогою рішень Microsoft AI.
  10. Dentsu реалізувала Microsoft Azure AI Foundry і Azure OpenAI Service, щоб створити копілот прогнозної аналітики, який підтримує статистику медіа, скорочуючи час аналізу на 80%, а загальний час для аналізу – на 90%, зменшуючи витрати на аналіз.
  11. Компанія Dow запровадила Microsoft 365 Copilot, щоб надати командам інформацію, керовану штучним інтелектом, і оптимізувати основні робочі процеси шляхом автоматизації завдань у відділах, заощаджуючи мільйони доларів на операціях доставки в перший рік.
  12. Eastman  запровадив Microsoft Copilot for Security, усвідомлюючи переваги прискореного підвищення кваліфікації, покрокових інструкцій для реагування та швидшого усунення загроз.
  13. Fast Shop перейшов на Microsoft Azure, створивши культуру самообслуговування доступу до даних, усунувши затримки, зменшивши витрати та підвищивши задоволеність керівництва даними, забезпечуючи більшу гнучкість у звітності.
  14. Компанія Florida Crystals запровадила додаткове рішення для продуктів Microsoft, зокрема Microsoft 365 Copilot, щоб зменшити витрати на зв’язок і автоматизувати контроль промислових процесів.
  15. GHD переосмислює процес RFP у будівництві та проектуванні за допомогою Microsoft 365 Copilot.
  16. GovDash — це платформа SaaS, яка використовує штучний інтелект для оптимізації всього життєвого циклу розвитку бізнесу для державних компаній-підрядників за допомогою Azure OpenAI.
  17. Grupo Bimbo розгортає промислові технології штучного інтелекту Microsoft для модернізації своїх виробничих процесів, оптимізації виробництва та скорочення простоїв, значної економії коштів і розширення можливостей глобальних інновацій.
  18. Insight Canada запровадила Microsoft 365 Copilot для оптимізації бізнес-операцій, завдяки чому 93% користувачів підвищили продуктивність у таких функціях, як продажі, фінанси та кадри.
  19. Група Intesa Sanpaolo покращила свою кібербезпеку за допомогою Microsoft Sentinel і Microsoft Copilot for Security із підтримкою штучного інтелекту, що призвело до швидшого виявлення загроз, підвищення продуктивності та зниження витрат на зберігання.
  20. Kaya розгорнула спеціальну реалізацію Microsoft Dynamics 365 і Power BI, щоб модернізувати свій ланцюжок поставок, що призвело до покращеної видимості, покращеного планування та оптимізації операцій між відділами.
  21. Lenovo використовувала Dynamics 365 Customer Service для швидкого керування запитами клієнтів шляхом оптимізації повторюваних завдань, підвищення продуктивності агента на 15%, скорочення часу обробки на 20% і досягнення рекордно високого рівня задоволеності клієнтів.
  22. Lionbridge Technologies, LLC використовує Microsoft Azure і Azure OpenAI Service, щоб пришвидшити час доставки та покращити якість, скоротивши час виконання проекту до 30%.
  23. LTIMindtree інтегрував Microsoft Copilot for Security, що пропонує автоматичне реагування на інциденти, інтегроване аналізування загроз і розширений аналіз загроз.
  24. Mania de Churrasco використовувала Microsoft Azure, Power Platform і Microsoft 365 для досягнення високої ефективності, безпеки та масштабованості своїх операцій, а також покращення аналізу даних, що опосередковано сприяло збільшенню продажів на 20% у порівнянні з минулим роком.
  25. Національний банк Греції створив рішення Document AI на базі Azure, щоб трансформувати обробку документів, підвищивши точність банку до 90%.
  26. Nest Bank зробив революцію у своїй діяльності, інтегрувавши Microsoft 365 Copilot і Azure OpenAI Service, що призвело до подвоєння продажів і збільшення щоденних транзакцій з 60 000 до 80 000, демонструючи трансформаційний вплив генеративного ШІ у фінансовому секторі.
  27. Network Rail модернізувала своє рішення для аналізу даних за допомогою Microsoft Azure, допомагаючи інженерам розуміти дані на 50% швидше, ніж раніше, і підвищувати ефективність, обслуговування пасажирів і безпеку — і все це, заощаджуючи витрати.
  28. Nsure  розробила агент на базі штучного інтелекту, який використовує Copilot Studio та Power Automate, щоб скоротити час обробки вручну на 60%, а також зменшити пов’язані витрати на 50%.
  29. Компанія Oncoclínicas  впровадила Microsoft Azure, щоб трансформувати всю свою екосистему даних за допомогою веб-порталу та мобільного додатку, який виконує всю обробку та зберігання зображень.
  30. Operation Smile використовувала Azure OpenAI Service, Fabric і Power Apps для усунення ручного введення даних, що призвело до зменшення кількості помилок перекладу приблизно на 90%, а час, необхідний для заповнення звітів, з чотирьох-п’яти годин до лише 15-20 хвилин.
  31. Pacifico Seguros прийняла Microsoft Copilot for Security, щоб оптимізувати свої операції безпеки та ефективніше й ефективніше передбачати й нейтралізувати загрози.
  32. Parexel застосував Azure Databricks і Microsoft Power BI, досягнувши 85% скорочення витрат на інструменти розробки даних, 30% підвищення ефективності персоналу та 70% скорочення часу виходу на ринок для доставки продукту даних.
  33. Paysafe використовував Microsoft 365 Copilot для оптимізації зустрічей, управління інформацією та створення документів, усунення мовних бар’єрів, усунення трудомістких завдань і підвищення креативності на цьому шляху.
  34. Planted інтегрує Azure OpenAI, щоб ефективніше керувати повсякденними завданнями та полегшити пошук інформації для розробки інноваційних процесів.
  35. Presidio суттєво підвищив продуктивність, заощадивши в середньому 1200 годин на місяць для співробітників, які використовують Microsoft 365 Copilot, і створив 70 нових можливостей для бізнесу.
  36. Qatar Charity використовувала Copilot Studio для підвищення ефективності кол-центру, зменшивши середній час обробки на 30%, підвищивши задоволеність клієнтів на 25% і досягнувши 40% зниження витрат на обслуговування ІТ.
  37. Saphyre використовує Microsoft Azure та штучний інтелект, щоб забезпечити інтелектуальне хмарне рішення, яке автоматизує та оптимізує робочі процеси фінансової торгівлі навколо керування життєвим циклом клієнта та контрагента, зменшуючи ручні зусилля на 75%.
  38. Компанія StarKist Foods використала Azure для ефективного об’єднання процесів виробництва та попиту з фінансами, скоротивши цикл планування з 16 годин до менш ніж однієї.
  39. Swiss International Air Lines перейшла та модернізувала Microsoft Azure, досягнувши до 30% економії коштів, значного підвищення стабільності платформи разом із покращеною видимістю безпеки.
  40. ZEISS Group використовує Microsoft Fabric для створення захищеного та надійного ланцюжка постачання даних, якими можна без зусиль обмінюватися різними бізнес-підрозділами.
  41. ZF Group підвищує ефективність виробництва за допомогою понад 25 000 програм і 37 000 унікальних активних користувачів на Power Platform.

Згинання кривої інновацій

Generative AI революціонізує інновації, прискорюючи творчі процеси та розробку продуктів. Це допомагає компаніям придумувати нові ідеї, проектувати прототипи та швидко повторювати, скорочуючи час, необхідний для виходу на ринок. В автомобільній промисловості він проектує ефективніші транспортні засоби, тоді як у фармацевтиці він створює нові молекули ліків, скорочуючи роки досліджень і розробок. В освіті це змінює те, як учні навчаються та досягають своїх цілей. Ось більше прикладів того, як компанії використовують генеративний ШІ для формування майбутнього інновацій.

Нові історії:

  1. Trust Agricultural Development Trust (ADT) з Бараматі аналізує дані про воду, погоду, поживні речовини, pH тощо за допомогою ШІ, щоб підвищити врожайність сільськогосподарських культур в Індії.
  2. DrumBeat.AI  використовує служби штучного інтелекту Microsoft для прогнозування, виявлення та лікування вушних захворювань у сільських і віддалених громадах, допомагаючи запобігти втраті слуху серед корінних громад Австралії.
  3. Dynamic Health Systems створила свою платформу VitruCare365® у Microsoft Cloud для технологій охорони здоров’я, щоб забезпечити мотиваційне планування догляду. Створений на основі Microsoft Azure, FHIR (Fast Healthcare Interoperability Resources) і Dynamics 365, він надає кожному пацієнту персоналізовані програми на базі Azure OpenAI Service і розгортається як розширення інструментів Microsoft 365, якими щодня користуються клініцисти.
  4. Міста можуть використовувати геопросторову платформу ArcGIS від Esri для створення екологічних цифрових двійників, які імітують сильні опади та застосовують аналіз гарячих точок, щоб висвітлити повені. Додавання Azure AI до геопросторового цифрового двійника відкриє розуміння неможливих обсягів даних.
  5. Агентство цифрового працевлаштування Gojob розробило Aglae, віртуального помічника на базі Azure OpenAI Service, для попередньої кваліфікації кандидатів протягом 15 хвилин, що дозволяє рекрутерам досягати рекордних показників працевлаштування.
  6. Інститут Кюрі та партнер Microsoft Witivio розробили Copilot for Researcher, агент, який може допомогти дослідникам у виконанні деяких адміністративних завдань на їхній роботі, щоб у них було більше часу, щоб витрачати на справжні нові ідеї щодо боротьби з раком.
  7. NASA створило Earth Copilot, щоб змінити спосіб взаємодії людей із даними Землі.
  8. Parity допомагає жінкам-спортсменкам використовувати дані та штучний інтелект для покращення свого добробуту, продуктивності та кар’єри.
  9. Petbarn створив «PetAI» за допомогою Azure OpenAI Service, Azure AI Search і Azure App Service, щоб надавати австралійським власникам домашніх тварин персоналізовані поради та рекомендації щодо продуктів.
  10. Проект Guacamaya використовує щоденні супутникові зображення та різні моделі штучного інтелекту, адаптовані до екосистеми Амазонки, щоб допомогти запобігти її вирубці, дозволяючи швидше вживати заходів у зонах ризику.
  11. Properstar розробила рішення для спрощення аналізу неструктурованих даних про нерухомість і створення динамічної системи фільтрації на основі штучного інтелекту, яка надає детальніші результати пошуку.
  12. RadarFit використовує генеративний штучний інтелект та унікальну стратегію гейміфікації, щоб заохочувати здорові звички в Бразилії з комплексною програмою здоров’я та благополуччя, спрямованою на те, щоб допомогти компаніям знизити рівень хронічних захворювань.
  13. SEDUC використовує Microsoft 365 Copilot для адміністративних завдань — таких як створення юридичних документів і обробка адміністративних запитів — і розширився, щоб включити використання штучного інтелекту зі студентами та викладачами, включаючи персоналізоване навчання, щоб задовольнити індивідуальні потреби студентів і допомогти їм відновитися після втрати навчання під час пандемії.
  14. Університет Тербука в Індонезії використав служби Microsoft Azure OpenAI і Azure AI Foundry, щоб створити репетитора зі штучним інтелектом, який надає точні відповіді, узгоджені з навчальною програмою, і спрощує оцінювання студентів. Репетитор наразі підтримує 500 класів і близько 100 000 студентів.
  15. World Traveler використовує штучний інтелект, включаючи Microsoft Reading Progress і Microsoft Immersive Reader, щоб допомогти вчителям охопити своїх студентів, які мають різноманітну освіту в усьому світі, за допомогою персоналізованого досвіду навчання.
  16. Південнокорейський стартап Wrtn Technologies наближає ATI до людей за допомогою «суперпрограми», яка збирає низку варіантів використання та послуг ШІ, але локалізована для корейських користувачів, щоб інтегрувати ШІ у своє повсякденне життя.

  1. Air India інтегрувала Microsoft 365 Copilot у кілька відділів, відкривши нову сферу операційної інформації, яка не лише надає важливі дані про пунктуальність польотів і експлуатаційні перешкоди, але й дає змогу приймати проактивні рішення спільно.
  2. Agnostic Intelligence розгорнула Azure OpenAI Service, щоб усунути трудомісткі завдання, заощадити користувачам до 80% їхнього часу та дозволити ІТ-менеджерам зосередитися на інноваціях і забезпеченні якості.
  3. Альберт Хейн використовує Azure OpenAI для всього, від персоналізації клієнтів до прогнозування попиту та проектів харчових відходів, полегшуючи своїм клієнтам зміну способу життя.
  4. Amgen використовує Microsoft 365 Copilot для підвищення продуктивності та має потенціал для прискорення розробки ліків і підтримки прогресу в бізнес-процесах.
  5. APEC використовує Microsoft Azure та алгоритми глибокої нейронної мережі, щоб розробити програму, яка дає змогу постачальникам медичних послуг отримувати зображення сітківки ока, підвищуючи точність визначення ретинопатії недоношених (RoP) до 90%.
  6. ASOS використовує Azure AI Foundry, щоб допомогти клієнтам відкривати для себе нові образи за допомогою правдивої інформації про покупки, персоналізованих розмов, натуралізму та навіть гумору, щоб оживити подорож до покупки.
  7. Університет Оберн включає Microsoft Copilot для сприяння грамотності ШІ, доступності та співпраці з метою розширення освітніх та економічних можливостей для всієї академічної спільноти за допомогою інструментів, орієнтованих на ШІ.
  8. B3 запустив AI-помічника за допомогою Azure OpenAI Service, який допомагає 10 000 користувачів щодня відповідати на запитання бразильців про те, як почати інвестувати.
  9. Basecamp Research має на меті створити найбільшу в світі базу даних про національне біорізноманіття та застосувати ШІ та машинне навчання для розвитку біологічних наук.
  10. Bayer використовує Microsoft Copilot, щоб сприяти харчуванню зростаючого населення світу та допомагати людям вести здоровіше життя без хвороб.
  11. Компанія BMW AG запровадила Azure AI, щоб розробити другий пілот мобільного реєстратора даних для швидшого керування даними, допомагаючи інженерам скоротити час для отримання інформації з днів до годин, а іноді й хвилин.
  12. Brembo використала Azure OpenAI для розробки ALCHEMIX, рішення для створення інноваційних сумішей для своїх гальмівних колодок, різко скорочуючи час розробки нових сумішей з днів до хвилин.
  13. Тепер Canary Speech може тренувати нові вокальні моделі всього за два місяці та обробляти мільйони транзакцій на місяць за допомогою Microsoft Azure.
  14. CapitaLand спростила внутрішні процеси, підвищивши ефективність до понад 10 000 людино-днів, зекономлених на рік, і розгорнула Azure OpenAI Service, щоб створити перший чат-бот для готельного бізнесу зі штучним інтелектом.
  15. Cassidy використовує Azure OpenAI Service для підвищення ефективності в різних галузях, підтримуючи понад 10 000 компаній.
  16. Coca-Cola впроваджує Azure OpenAI Service для розробки інноваційних сценаріїв використання генеративного штучного інтелекту в різних бізнес-функціях, включаючи тестування того, як Microsoft 365 Copilot може допомогти підвищити продуктивність на робочому місці.
  17. Denso розробляє «людиноподібних» роботів, використовуючи Azure OpenAI Service як мозок, щоб допомогти роботам і людям працювати разом через діалог.
  18. eFishery використовує Azure OpenAI для фермерів, щоб отримувати дані та статистику щодо розведення риби та креветок, включаючи більш точне годування та моніторинг якості води.
  19. EY розробила програму, яка автоматично зіставляє та очищає вхідні платежі в SAP, що призвело до збільшення з 30% до 80% автоматично перевірених платежів і 95% узгоджених платежів, з оціночною річною економією часу в 230 000 годин у всьому світі.
  20. EY працювала з Microsoft, щоб зробити Azure AI Foundry більш інклюзивним для всіх, обслуговуючи 20% глобальної робочої сили, яка вважає себе нейродивергентною.
  21. FIDO використовує Azure OpenAI Service для розробки інструменту штучного інтелекту, який використовує звук для виявлення негерметичних труб, заощаджуючи дорогоцінну питну воду.
  22. Georgia Tech використовує Azure OpenAI Service для покращення інфраструктури зарядки електромобілів (EV), забезпечуючи швидку класифікацію даних і прогнозне моделювання, підкреслюючи надійність мережевих зарядних пристроїв порівняно з немережевими.
  23. GigXR розробив рішення для створення інтелекту для конкретних пацієнтів зі штучним інтелектом за допомогою Microsoft Azure OpenAI Service та інших служб Azure.
  24. GoTo Group значно підвищує продуктивність і якість коду в своїх командах інженерів, використовуючи GitHub Copilot, заощаджуючи більше семи годин на тиждень і досягнувши 30% рівня прийняття коду.
  25. GovTech використовував Microsoft Azure OpenAI Service для створення LaunchPad, започаткувавши понад 400 ідей і 20 прототипів, заклавши основу для використання урядом можливостей генеративного ШІ.
  26. H&R Block використовує Azure AI Foundry і Azure OpenAI Service для створення нового рішення, яке надає надійну допомогу в поданні податкових декларацій у реальному часі.
  27. Haut.AI надає компаніям із догляду за шкірою та роздрібним торговцям настроювані інструменти діагностики шкіри на основі ШІ, розроблені за допомогою ШІ Microsoft.
  28. Helfie розробляє рішення, яке обслуговує постачальників медичних послуг, які можуть озброїти своїх пацієнтів програмою для більш швидкого та точного доступу до необхідної їм медичної допомоги.
  29. Hitachi впровадить Azure Open AI Service, Microsoft 365 Copilot і GitHub Copilot для створення інноваційних рішень для енергетики, мобільності та інших галузей.
  30. Icertis надає інструменти на основі штучного інтелекту, які розпізнають мову контракту, а потім створюють алгоритми для автоматичного вибору правильного підходу на основі змісту контракту.
  31. Iconem використовував створені штучним інтелектом зображення для обробки та аналізу великої кількості фотограмметричних даних, використаних для створення 3D-цифрового двійника базиліки Святого Петра, дозволяючи відвідувачам досліджувати кожну складну деталь з будь-якої точки світу.
  32. ITOCHU використовує Azure OpenAI Service і Azure AI Foundry, щоб перетворити свою інформаційну панель аналізу даних на службу, яка надає негайні рекомендації шляхом автоматичного створення пропозицій щодо продуктів на основі доказів.
  33. IU International University of Applied Sciences (IU) використовує можливості Azure OpenAI Service для розробки Syntea , аватара ШІ, інтегрованого в Microsoft Teams і Microsoft 365 Copilot, що робить навчання більш персоналізованим, автономним і гнучким.
  34. Khan Academy співпрацює з Microsoft, щоб надати мільйонам викладачів інструменти штучного інтелекту, які економлять час і покращують уроки.
  35. Lufthansa Group розробила анімований 3D-аватар під назвою Digital Hangar, щоб допомогти пасажирам від початкового натхнення подорожі до бронювання авіаквитків через обмін з Аватаром природною мовою.
  36. Mia Labs запровадила Azure OpenAI для створення та захисту свого розмовного віртуального помічника зі штучним інтелектом Mia, який забезпечує швидку підтримку від інвесторів, а також вдосконалену систему безпеки та можливості захисту від загроз для робочих навантажень штучного інтелекту.
  37. Mitsubishi Heavy Industries використовує Azure OpenAI Service, щоб допомогти прискорити цифрові інновації на електростанціях.
  38. Molslinjen створив набір інструментів аналітики штучного інтелекту, який зменшив викиди палива, покращив задоволеність клієнтів і приніс мільйони додаткових доходів.
  39. New Sun Road реалізував штучний інтелект у локальному контролері енергетичних систем, щоб збалансувати вимоги до постачання, зберігання та використання. Це оптимізоване навантаження для прискорення впровадження відновлюваної енергії для локальної чистої електроенергії для громад.
  40. Novo Nordisk нещодавно опублікував перші результати з прогностичними моделями штучного інтелекту для вдосконаленого виявлення ризику серцево-судинних захворювань, включаючи алгоритм, який може передбачати серцево-судинні ризики пацієнтів краще, ніж найкращі клінічні стандарти.
  41. Ontada впровадила Azure AI і Azure OpenAI Service для націлювання на майже 100 важливих елементів онкологічних даних для 39 типів раку і тепер отримує доступ до приблизно 70% раніше непроаналізованої або невикористаної інформації, прискорюючи розробку свого продукту з науки про життя, прискорюючи час виходу на ринок з місяців до лише одного тижня.
  42. Paige.AI​ використовує ШІ та Microsoft Azure для прискорення діагностики раку за допомогою даних з мільйонів зображень.
  43. Pets at Home створили агента, щоб допомогти своїй групі з виявлення шахрайства в роздрібній торгівлі розслідувати підозрілі транзакції.
  44. Plan Heal використовує штучний інтелект Microsoft для створення рішень, які дозволяють пацієнтам відстежувати показники здоров’я та повідомляти про них, щоб медичні працівники могли краще їх обслуговувати.
  45. Тихоокеанська північно-західна національна лабораторія (PNNL) тестує новий акумуляторний матеріал, який було знайдено за лічені тижні, а не роки, у рамках співпраці з Microsoft.
  46. Rijksmuseum використовує потужність Copilot, щоб зробити мистецтво доступним у великих масштабах, об’єднавши зусилля з Microsoft, щоб покращити та розширити досвід мистецтва для незрячих і людей зі слабким зором.
  47. Королівський національний інститут сліпих використовує послуги Azure AI для розробки рішення на основі штучного інтелекту, яке швидко й точно перетворює літери на шрифт Брайля, аудіо та великі друковані формати.
  48. Schneider Electric пропонує рішення для підвищення продуктивності та енергоефективності та використовує цілий набір інструментів ШІ, щоб прискорити власні інновації та інновації своїх клієнтів.
  49. SPAR ICS створив відзначену нагородами систему прогнозування попиту з підтримкою штучного інтелекту, яка досягає 90% точності прогнозування запасів.
  50. SustainCERT розгорнув GenAI і машинне навчання для автоматизованої перевірки даних, вилучення з документів і прискорення процесів аудиту, щоб забезпечити перевірку впливу та достовірності вуглецевих кредитів.
  51. Suzuki Motor Corporation використовує Azure OpenAI Service для захисту даних, сприяючи використанню в усій компанії за допомогою п’яти багатоцільових програм.
  52. Tecnológico de Monterrey створила генеративну екосистему на базі штучного інтелекту, побудовану на Azure OpenAI Service, з метою персоналізувати освіту на основі потреб студентів, покращити процес навчання, підвищити креативність викладачів і заощадити час на виснажливих завданнях.
  53. TomTom використовує Azure OpenAI Service, Azure Cosmos DB і Azure Kubernetes Service, щоб революціонізувати роботу водія.
  54. Toyota розгортає агентів штучного інтелекту, щоб використовувати колективну мудрість інженерів і швидше впроваджувати інновації в системі під назвою «O-Beya», або «велика кімната» японською. Наразі система «O-Beya» має дев’ять агентів штучного інтелекту — від Vibration Agent до Fuel Consumption Agent.
  55. Unilever співпрацює з Microsoft, щоб знайти нові цифрові можливості для просування інноваційних продуктів, від розкриття таємниць мікробіома нашої шкіри до зменшення викидів вуглекислого газу багатомільярдного бізнесу.
  56. Unity використовувала Microsoft Azure OpenAI Service для створення Muse Chat, помічника зі штучним інтелектом, який може направляти творців із поширеними запитаннями та допомагати у вирішенні проблем, щоб полегшити розробку ігор.
  57. Університет Південної Флориди використовує Microsoft 365 Copilot, щоб полегшити тягар повторюваних, трудомістких завдань, щоб викладачі та співробітники могли витрачати цей час на творче вирішення проблем, проведення критичних досліджень, встановлення міцніших стосунків з колегами та студентами та використання свого досвіду для створення нових інноваційних шляхів.
  58. Utilidata створила перший розподільний ШІ та прискорену обчислювальну платформу для електричної мережі, що забезпечує гнучку трансформацію та динамічну інфраструктуру для збільшення електрифікації та декарбонізації.
  59. Visma розробила новий код із GitHub Copilot, Microsoft Azure DevOps і Microsoft Visual Studio на 50 відсотків швидше, сприяючи збільшенню утримання клієнтів, швидшому виходу на ринок і збільшенню прибутку.
  60. Валленіус Вільхельмсен впроваджує Microsoft 365 Copilot і використовує Microsoft Viva, щоб сприяти сталому впровадженню, оптимізувати процеси, сприяти прийняттю кращих рішень і розвивати культуру інновацій та залучення.
  61. Wipro прагне швидше надавати цінність клієнтам і покращувати результати в бізнесі, інвестуючи 1 мільярд доларів США в ШІ та навчаючи 200 000 співробітників принципам генеративного ШІ за допомогою Microsoft Copilot.

Головна » Як реальний бізнес трансформується за допомогою ШІ – з 50 новими історіями