Месенджери набувають популярність і кількість побудованих бізнес-процесів на месенджерах стає все більше. В останій час ми часто зустрічаємо запити на прозоре відслідковування ефективності рекламних кампаній, якщо звернення чи коммунікація з клієнтом проходить через месенджери. Це створює проблеми з відслідковуванням зверненнь клієнтів і з подальшою оцінкую офективності рекламної кампанії.
Якщо частина таких звернень невелика – це не є проблемою, а що робити і як оцінювати рекламну кампанію якщо покупки через телеграм чи вайбер складають велику частину (більше 30%)?
До недавнього часу ми не могли вирішити цю проблему. Не дуже досвідчені спеціалісти пропонують вимірувати переходи чи клікі по лінку який веде на месенджер, але це не є ефективно і ніякої корисної інформації не надає, тому що кількість кліків по лінку сильно відрізняється від кількості клієнтів чи корисних звернень в телеграмі чи вайбері.
Але тепер є готове рішення від наших партнерів – сервісу Ringostat. Їх рішення дозволяє налагодити прозору систему відслідковування звернень клієнтів у месенджери і чітко фіксувати канал, який привів такого користувача. На данний момент сервіс підтримує відслідковування в 3х месенджерах:
- Телеграм
- Вайбер
- Facebook Messenger
Як працює відстеження месендерів: телеграму чи вайберу?
Якщо дуже коротко – коли користувач на вашому сайті переходить в месенджер і починаю розмову з менеджером, в сервісі Ringostat фіксується ця подія і передається в Google Analytics. А ви в свою чергу це можете передати в Google Ads.
Таким чином бізнес може відстежувати не переходи в телеграм, а саме розпочаті розмови, що є набагато точним показником вимірування ефективності рекламних кампаній.
Як це виглядає статистині дані під част відстеження телеграму?

На зображенні можна побачити канал та ресурс з якого відбулося звернення – це для відстеження найважливіші дані. Також є час звернення, зображення месендеру та логін користувача.
Окрім цього, у вас з’являється база данних звернень яка зберігається в структурованому вигляді і яку ви в подальшому можете використовувати.
Якщо вам цікаво налагодити відстеження ефективності вашої рекламної каміпанії та чітко бачити канали звереннян в телеграм чи вайбер, наша агенція діджитал маркетингу Spilno Agency вам доможе. Оставляйте заявку на нашому сайті – https://spilnoagency.com.ua/