Задача:
Клієнт прийшов з задачею, досягти показника 40 продажів на день. В даний час з двох каналів клієнт отримує від 15 до 20 замовлень. Діджитал агенція яка зараз працює з клієнтом не може виконати ціль хоча вона стоїть вже 3 місяці. Канали з якими працює клієнт: Google Ads та Meta Ads. Бюджет необмежений.
Перші кроки
Перше що зробила агенція з діджитал маркетингу Spilno Agency – провела аналіз активних кампаній, щоб дати клієнту та собі відповідь – чи досяжна ціль?
Після аудиту, було виявлено що кампанії в Meta Ads зовсім не окупні, а агенція яка в даний час працює над ними не правильно аналізує ефективність рекламних кампаній. Основна проблема кампаній Meta Ads була в тому, що минула агенція вимірювала ефективність роботи через внутрішній кабінет з атрибуцією 7 днів після кліку та 1 день після показів.
Така атрибуція не підходить для роботи з декількома маркетинговими сервісами.
Кампанії в Google Ads ми запропонували переробити на основі економічного аналізу.
Таким чином тільки за рахунок зменшення витрати по Meta Ads та перенаправлення витрат їх на Google Ads можна покращити дохід на 20-30%.
Що ми зробили перед початком робіт?
1. Перевірили роботу електронної торгівлі в Google Analytics 4. Якщо електрона торгівля працює неправильно, або зовсім відсутня, в такому разі спочатку треба її полагодити, а потім працювати над рекламними кампаніями.
2. Почали вимірювати ефективність кампаній через GA4. Це важливо для правильного відстеження ефективності. Всі канали маркетингу повинні працювати в одній системі вимірювання в рамках одного виду атрибуції. Тому неможна вимірювати результати рекламної кампанії Google Ads в Google Analytics 4, а Meta Ads в рекламному кабінеті Meta Ads.
Стратегія
Агенцію з маркетингу Spilno Agency була розроблена стратегія:
- Meta Ads.
- Тестуємо канал ще 1-2 місяці і якщо не виходить його вивести на окупність – відключаємо.
- Google Ads.
- Перерозподіляємо бюджети на ефективні рекламні кампанії.
- Створюємо шопінг (мерчант) кампанії окремо для кожної категорії.
- Масштабуємо ті кампанії які мають ROAS вище 5.
- Клієнт окуплюється при ROAS 3,5.
Які типи кампаній дали найкращій результат?
- Це Pmax кампанії на основі google merchant. Кампанії такого типу показали найкращий результат по ROI.
- Search кампанії. Такі кампанії також ефективні, але мають менший показник ROI. Але важливіше що вони окуплюються.

Результати
Вже після 1 місяця роботи ми змогли збільшити кількість продажів на 15-20% за рахунок розвитку Google Ads кампаній. Кампанії по Meta Ads хоча і почали показувати кращу ефективність, але все одно були не окупні.
Через 2 місяці Meta Ads кампанія була відключена, а бюджет спрямований на Google Ads. По Google Ads результати зростають кожний місяць на 20-30%.
На третій місяць роботи ціль – 40 замовлень щоденно, була виконана, а кількість замовлень в деякі дні досягає 60. За місяць бізнес отримав більше 1200 замовлень. ROAS по стабільним кампаніям складає 7. По тестовим 3-4. Дохід від продажів з реклами, за останній місяць, складає більше ніж 500 000 грн.

