Клієнт прийшов з задачею – знайти покупців на земельну ділянку розміром 2 гектари. Задача знайти нові канали маркетингу, які раніше не використовувалися, тому що минулі інструменти не дали результату.
Вирішили протестувати канал Telegram Ads, з таргетингом на цільові канали, де потенційно можуть бути зацікавлені користувачі. А саме, канали пов’язані з агропромисловістю та бізнесом. Бюджет на тестування – 500 eur.
Які типи таргетингу можна використовувати в Telegram Ads:
- За конкретною тематикою або її виключенням — спорт, їжа, краса і здоров’я, бізнес, новини і т.д. На момент написання цієї статті в наявності є 41 тематика.
- За мовою каналів, на які здійснюється таргет (кількість мов необмежена).
- За номером телефона користувачів (будь-який номер з кодом +380, абонента який знаходиться на території України).
- За аудиторією конкретного каналу, можна обрати будь-який відкритий канал.
- За конкретним переліком каналів або їх виключенням (до 100 шт.). Всі канали, окрім закритих.
- За регіонами України (визначається за IP-адресою).
- За типом пристрою користувача (IOS, Android, Desktop).
- За мовою інтерфейсу месенджера нашого бажаного юзера.
Реєстрація кабінету через офіційного представника в Україні (всі податки сплачуються в Україні) зайняло 5 днів. Підготовка кампаній зайняла ще 2 дні. Через 7 днів в цілому кампанії були запущені.
Трафік вирішили спрямовувати прямо на обліковий запис менеджера, який міг надати інформацію по земельній ділянці.
Куди можна спрямовувати рекламу в Telegram Ads?
- Веб-сайт. Рекламне оголошення містить зовнішнє посилання на веб-сайт, без зайвих рухів перекидаючи користувача на потрібну вам сторінку.
- Telegram канал. В оголошенні буде вбудоване посилання на відкритий канал, яке відразу перекидає на нього користувача. Далі справа за вашим контентом та УТП.
- Telegram бот. Рекламний пост веде до вказаного вами бота, який продовжить спілкування з клієнтом або надасть потрібну інформацію про ваш продукт.
- Мобільні застосунки. Можливість просувати майже будь-які застосунки на мобільних платформах, і відстежувати ефективність. При цьому система вміє розділяти IOS та Android.
- Акаунти і бізнес-профілі.
Командою Spilno Agency було створено 5 рекламних кампаній з різним таргетингом.

Оплата в Telegram Ads здійснюється по моделі CMP – за 1000 показів. На даний час мінімальна ціна за 1000 показів складає 0,5 євроцентів. Але ціна може бути і більше, в залежності від налаштувань рекламних кампаній.
Кабінет налаштувань має такий вигляд:

В процесі роботи рекламних кампаній, спеціаліст слідкував за витратами кампаній, за перерозподілом бюджету на більш ефективні.
В нашому випадку основним показником ефективності рекламної кампанії були звернення до менеджера.
Результати рекламної кампанії в Telegram Ads
- Бюджет 500 eur.
- Кліки 1387.
- Загальна кількість звернень 18.
- Якісних звернень 11.
- Ціна кліка 0,36 eur.
- Ціна звернення 27,7 eur.
- Ціна якісного звернення 45,4 eur.
P.S. Агенція з діджитал маркетингу Spilno Agency надає послуги з Telegram Ads, тому ви можете залишити заявку на консультацію на цій сторінці чи на сторінці компанії.